Citat:
Ursprungligen postat av
Marielyst
Jeg er enig med dig.
Selv om PW havde indkøbt en slags rape-kit, var flaskerenseren nok ikke blandt disse ting. Hvis den blev anvendt oralt/vaginalt/analt på Emilie, tror jeg ikke på, at han brugte den andre steder end i fred og ro derhjemme, hvor han kunne udleve sine syge fantasier, mens pigen var bundet/kneblet/død.
Jeg ser frem til at høre, om der evt. er fundet celler fra Emilies slimhinde på denne børste, for den var trods alt udendørs i et vådt miljø i næsten et halvt år. Kan eksperter i det hele taget udtale sig specifikt på dette område og ikke 'kun' adskille forskellige menneskers DNA?
Funderade kring hur störd han är.
Han har en märklig slätstruken attityd, olika journalister i olika live beskriver en ganska enhetlig bild av honom (förutom tystlåten och noll ögonkontakt) som oberörd.
De två novellerna skrev han till sig själv i häktet (med sig själv i huvudrollen) för att han hade inte tillträde till sin äckliga hårddisk..
En av dem handlar om två kvinnor på en gård som binds och frihetsberövas med stripes samt utsätts för våld.
Gården är påhittad säger han.
Det slog mig nu att den andra berör dock platser han känner till, såsom en skog han vistats i och en parkeringsplats. Sistnämnda har koppling till 13-åringen.
Novellerna är om kidnappning.
Han namnger vilken trakt skogen ligger i (minns tyvärr inte i skrivande stund) - men det
skulle inte förvåna mig om skogen har nån koppling till Emilie? Om tog henne dit.
Han säger vidare att han aldrig haft nåt förhållande med nån kvinna, men två sexuella relationer.
Emilie och 13-åringen?
Han kan ju likaväl njuta av att prata i gåtor.
Tro sig vara förmer (levt dubbelliv länge och kommit undan) och vara lite småstolt över hur ruskigt klurig han är.
Att han driver gäck, leker lite katt-och råtta.
Tror det kallades kispus (?) ang Madsen.
Men du fattar vad jag menar.
Typ duping delight men ler i mjugg.
Edit.
"Nogle af stederne, der optræder i novellerne, findes dog i virkeligheden.
For eksempel et skovområde i Sorø, hvor han ofte har gået ture. Der er også nævnt en parkeringsplads, der indgår i sagen om den 13-årige pige, forklarer han."