2016-07-12, 13:32
Medlem
Har hört det finns gäng i staden Tranås i Jönköpings län.
Vet ej om detta stämmer men har hört från massor som jag suttit inne att de har en fuckdapp kille som verkar inte bry sig om någonting.
Gänget heter "HBF - Brödrarskapet"
Tre killar startade tydligen den och en av dom torka på Rån + Vapeninnehav. Han satt först i Borås, knall till Kristianstad, knall Täby, knall Tidaholm, utsluss Skenäs sedan sista knalled Skänninge.

Hört att han slaktar golare osv, själv satt jag med honom i Borås då jag fick stryk av honom, vi hoppa på han tre pers men han är en riktig madafucker.

Hör av er gärna om ni känner till gänget. Hört också att de "äger" städerna runt omkring Tranås som "Aneby", "Boxholm".

Ledaren är Alban, Högern är Afghan och Vänstern är Afghan/Iran.

Högern är igentligen ryss.
Hört att dessa killar är riktiga motherfucker där dom bor, tydligen vågar ingen från anstalter jag suttit, och det sjuka är att jag suttit inne 4 år och sedan förra året snackar alla om de gänget.
Senast redigerad av HAMilos.SerbJ 2016-07-12 kl. 13:35.
Citera
2016-07-13, 01:10
Medlem
langaocbs avatar
Har också hört talas dom. Var på fest med dom. Det var assnygga brudar, strippstänger, kokain och alla visade papper. Efter festen var slut brände dom iväg i en silvrig merca.
Finns HBF world också ledd av en polack som heter Vargas.
HBFFFHBF

Seriöst?
Citera
2016-07-13, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAMilos.SerbJ
Har hört det finns gäng i staden Tranås i Jönköpings län.
Vet ej om detta stämmer men har hört från massor som jag suttit inne att de har en fuckdapp kille som verkar inte bry sig om någonting.
Gänget heter "HBF - Brödrarskapet"
Tre killar startade tydligen den och en av dom torka på Rån + Vapeninnehav. Han satt först i Borås, knall till Kristianstad, knall Täby, knall Tidaholm, utsluss Skenäs sedan sista knalled Skänninge.

Hört att han slaktar golare osv, själv satt jag med honom i Borås då jag fick stryk av honom, vi hoppa på han tre pers men han är en riktig madafucker.

Hör av er gärna om ni känner till gänget. Hört också att de "äger" städerna runt omkring Tranås som "Aneby", "Boxholm".

Ledaren är Alban, Högern är Afghan och Vänstern är Afghan/Iran.

Hört att dessa killar är riktiga motherfucker där dom bor, tydligen vågar ingen från anstalter jag suttit, och det sjuka är att jag suttit inne 4 år och sedan förra året snackar alla om de gänget.

Börjar albanens namn på F? Isåfall vet jag vem han är. Visste inte att hans gäng hade afganer...
Senast redigerad av Himara 2016-07-13 kl. 19:42.
Citera
2016-07-13, 22:09
Medlem
Inget fel på Afghaner. Tvärtom, finns grymma gubbar där också, en bra gubbe är en bra gubbe.

Och sedan till deras mentalitet, hur många stormakter har försökt invadera dem? Hur har det slutat?
Citera
2016-07-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAMilos.SerbJ
Han satt först i Borås, knall till Kristianstad, knall Täby, knall Tidaholm, utsluss Skenäs sedan sista knalled Skänninge.
Hur kan du veta hela hans volta, och är du riktigt säker på att du räknar upp kåkarna i rätt ordning där?
Citat:
Antingen är du en av de fega som var tre eller så är du...

Frågan är om den killen var tuff eller om de andra var töntar som ansåg att de behövde vara tre?

Citat:
Antingen är han det ena eller det andra, eller hur menar du?

Citat:
Satt du 4 eller fick du 4?
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Börjar albanens namn på F? Isåfall vet jag vem han är. Visste inte att hans gäng hade afganer...
Det gör han nog ja, vet du vem det är?
Citera
2016-07-17, 20:25
Medlem
Det gör han nog ja, vet du vem det är?[/quote]

Tror det..
Citera
2016-07-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara

Albanens namn är Burim
Högern är Faysal
Citera
2016-12-20, 16:37
Medlem
RoyochRogers avatar
Äh
Senast redigerad av RoyochRoger 2016-12-20 kl. 16:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in