2022-08-13, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Tyckte det var lite småkul när orup sa "han har varit hemsk mot många människor" med stone face i tildes program idag :P blev lite smått obekvämt för tilde

edit:

alex var det han menade
Tilde pratade bort Orups välberättigade inpass väldigt snabbt.
Citera
2022-08-13, 09:00
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Hela livet serverat på ett silverfat jude pappa i showbiz klart det går vägen då tillhör det utvalda folket av gud för fan

Allan Schulman var visserligen sionist(vad jag har förstått), men han var inte jude(motbevisa mig gärna med en källa).

Jag tycker för övrigt att Alex är kul och intelligent. Ingen kan berätta en anekdot på det sätt han gör. Komisk timing, skarp iakttagelseförmåga, självironisk etc. Dock gillar jag inte hans elaka, hycklande och skarvande sida..
Citera
2022-09-15, 12:07
Medlem
E157s avatar
Vad är det egentligen som har hänt här tro? Och Henriksson försöker sätta upp Alex pjäs själv?

https://www.expressen.se/noje/kriste...x=1662910664-2
Citera
2022-09-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Vad är det egentligen som har hänt här tro? Och Henriksson försöker sätta upp Alex pjäs själv?

https://www.expressen.se/noje/kriste...x=1662910664-2

Henriksson svarar värdigt och visar att han har integritet, medan den vidrige lille råttan Schulman måste ta allt känslomässigt och sitta och beklaga sig och skvallra tillsammans med sin småpojksbästis i den meningslösa podcasten. Henrikssons misstag var att alls inleda något samarbete med ett sådant rövhål.
Senast redigerad av Charvet 2022-09-15 kl. 14:16.
Citera
2022-09-15, 14:37
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Henriksson svarar värdigt och visar att han har integritet, medan den vidrige lille råttan Schulman måste ta allt känslomässigt och sitta och beklaga sig och skvallra tillsammans med sin småpojksbästis i den meningslösa podcasten. Henrikssons misstag var att alls inleda något samarbete med ett sådant rövhål.

Ja det verkar ju skurit sig rejält och jag tror Alex väljer noga vad han säger men just det där att Henriksson tog pjäsen och försökte sätta upp den själv känns märkligt iom Alex skrev och skulle regissera.
Citera
2022-09-18, 15:35
Medlem
mariamusdotters avatar
Tröstrapporter var helt fantastisk. Schulman är en mästare.
Citera
2022-10-11, 23:31
Medlem
Böckerna är ju om svåra grejer men han verkar inte ha koll på tjejer. Ogin med ett flin. Skyller på släkten men sen träffar sliten ändå fläkten. Nåt fel i genbanken.
Citera
2022-10-12, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tänk att det var bara några månader sedan Schulman tyckte att alla som inte vaccinerat sig skulle betala sina egna sjukhusräkningar. Utfall och aggressioner mot ovaccinerade i DN.

Har han fortsatt vaccinera sig ?
Betyder isåfall att han tog dos fem nyligen.

Sannolikt den mest sorgliga uppenbarelse gud skapat på norra halvklotet.

Vilket djävla arslehål denna tomte är, Alex. Och så läser jag här att han är engagerad i Ukraina-kriget. Otroligt svenskt genuint, typ och han har knappast tillgång till uppgifter andra än från amerikansk och svensk massmedia.

Nej jag följer honom inte. Jag läser om honom just här. Han är en totalsopa.
Senast redigerad av Zukunfter 2022-10-12 kl. 03:38.
Citera
2022-10-12, 05:33
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Vilket djävla arslehål denna tomte är, Alex. Och så läser jag här att han är engagerad i Ukraina-kriget. Otroligt svenskt genuint, typ och han har knappast tillgång till uppgifter andra än från amerikansk och svensk massmedia.

Nej jag följer honom inte. Jag läser om honom just här. Han är en totalsopa.
Hatare, mobbare och poserare. Ett skadat barn av sin tid.

Tur att han har förmågan att skriva och prata av sig sitt arv, men synd att han inte kan sluta att mobba, ljuga och hata. Trist att han inte kunde locka till sig en kultrurell Östermalmsfru, med ryggrad. En sådan hade hjälpt. Hansnuvarande är plast.

Svärtan i ens ickekulturella skapelse.
Senast redigerad av BIB3l 2022-10-12 kl. 05:39.
Citera
2022-10-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Tyckte det var lite småkul när orup sa "han har varit hemsk mot många människor" med stone face i tildes program idag :P blev lite smått obekvämt för tilde

edit:

alex var det han menade

Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Tilde pratade bort Orups välberättigade inpass väldigt snabbt.

Vad har han gjort och mot vem? Har inte följt skvallret så bra tydligen...
Citera
2022-10-13, 22:34
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Vad har han gjort och mot vem? Har inte följt skvallret så bra tydligen...
Alex?

Han har ju snackat skit om nästan varenda kändis vi har här i landet. Han gjorde sig rolig på andras bekostnad när han bloggade back in the days. Sen plötsligt en dag, trodde han att det bara var att göra avbön och lägga ner, så skulle alla förlåta honom för allt.

Det här är en person som skulle sälja sina bästa kompisar bara för att bli omtalad. En sån människa blir aldrig förlåten, hur mycket han än intalar sig att han är det.

Den värsta sortens människa du kan ha att göra med.
Citera
2022-10-14, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Alex?

Han har ju snackat skit om nästan varenda kändis vi har här i landet. Han gjorde sig rolig på andras bekostnad när han bloggade back in the days. Sen plötsligt en dag, trodde han att det bara var att göra avbön och lägga ner, så skulle alla förlåta honom för allt.

Det här är en person som skulle sälja sina bästa kompisar bara för att bli omtalad. En sån människa blir aldrig förlåten, hur mycket han än intalar sig att han är det.

Den värsta sortens människa du kan ha att göra med.
Ok, jag har inte följt hans poddar och så. Tänkte om det var någon specifik han gjort något mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in