Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-20, 19:06
Undrar hur många pedofiler som sitter och runkar till Penny Schulman? Stort grattis till Calle och Anitha för att uppfostrat en 8-åring att bete sig som en tonåring (så jävla vidrigt och tragiskt).
Citera
2019-04-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Din idiot, hans "skämt" föll tvärtom i väldigt god jord i det hjärndöda PK-Sverige.
Tänk dig reaktionen om han sagt Äntligen om en moské som brunnit ner.

Öh? God jord? Du verkar inte förstå att det är 20% vänstertomtar som hade skrikit lika högt om det skämtet hade dragits som det är nu 20% högertomtar som är superupprörda över Alex skämt...

De som skriker högst, hörs högst... Inget skämt som är PK, eller smakfullt men reaktionerna hade vart detsamma. Även om din stjärtgosse Hanif Bali får dig att tro annorlunda.
Citera
2019-04-20, 21:14
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Din idiot, hans "skämt" föll tvärtom i väldigt god jord i det hjärndöda PK-Sverige.
Tänk dig reaktionen om han sagt Äntligen om en moské som brunnit ner.

PK-nissarna i denna tråd kräver ursäkt och han tog väl ner den när samma slags pk-zombier som drevade mot mr.Cool fick tuppjuck.

Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Öh? God jord? Du verkar inte förstå att det är 20% vänstertomtar som hade skrikit lika högt om det skämtet hade dragits som det är nu 20% högertomtar som är superupprörda över Alex skämt...

De som skriker högst, hörs högst... Inget skämt som är PK, eller smakfullt men reaktionerna hade vart detsamma. Även om din stjärtgosse Hanif Bali får dig att tro annorlunda.

Exakt. Två sidor av samma efterblivna mynt och det finns en alldeles särskild brytpunkt i cirklarna för snöflingor som är både höger och vänster pk (mr.Cool drevarna bl.a).
Senast redigerad av langaocb 2019-04-20 kl. 21:30.
Citera
2019-04-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Märkligt uttalade av honom, detdär kommer han ångra! Vi andra som nöjer oss med att trolla här på FB och skriva "äntligen" när rivaliserande muslimer bränner varandras källarmoséer riskar ju liksom ingenting!

Schulman skulle platsa bra som huvudperson i nästa film "Ringaren i Notre Dame",
med puckelrygg och allt, haha
Puckelryggig efter att ha burit tegelsten till alla nya fängelser som nu behövs runtom i Sverige,
För att PK-MSM eldat på det största vansinnet i svensk historia, massinvandringen,
så vore det ett lagom straff ?

Lägg upp en film när man eldar upp hans jävla skittidning Expressen,
Med Özzens jävla krönikor och det här jävla skåpludret och skåpvåpet Schulman så is the bottom is nådd.

Man kan också elda upp en bild på "snillet" ?
Med texten Äntligen ?
Eller är Alex Schulman så mycket PK och ironisk att han skulle skriva Äntligen om Expressens redaktion och DN-skrapan brinner upp ?

Den obildade ADHD-zombien, pajasen, kretinen, kromosomkatastrofen Alex

Varför kan han inte skriva "Äntligen" för varje skolbrand och moskébrand i landet

Någon som skulle blivit förvånad om idioten också skrivit "Äntligen" för bombdådet på Sri Lanka tro ?

Ingen som kan göra ett antal posters på sådana bilder lagom till att EU-Valet och Almedalen ?

Nyheter idag har en artikel om Kromosomkatastrofen Alex "Qasimodo" Schulman:
https://nyheteridag.se/expressens-al...nden-antligen/
Senast redigerad av DrSvenne 2019-04-23 kl. 19:03.
Citera
2019-04-29, 10:52
Medlem
CarolynHaxs avatar
Det verkar vara mycket nedärvt i den familjen... Alex Schulman skriver om prinskorvarnas eviga liv under påskhelgen - mamma Schulman lät alltså prinskorvarna LIGGA KVAR I STEKPANNAN från skärtorsdag till annandag påsk, och värmde upp dem varje dag.

" Hon fyllde på med nya prinskorvar när det behövdes, men här fanns alltid en bas av ursprungskorven kvar i stekflottet, ungefär som en surdeg där man hela tiden behåller den ursprungliga bakteriekulturen, och för mig var det här sensationellt, från skärtorsdag till annandag påsk, ett ständigt pågående mirakel i stekpannan på spisen, detta att korven kunde dö och återuppstå, man kunde väcka den till liv - hela tiden."

https://www.expressen.se/kronikorer/...gick-det-inte/

Till slut blev Alex förstås sjuk av den oändligt många gånger uppvärmda korven - läs inte krönikan om ni vill behålla maten...
Citera
2019-04-29, 11:34
Medlem
vinbras avatar

Jag utgår från att det enda som är sant i texten är att Alex hade en mamma. Det är nämligen så han verkar - lögner staplas på lögner.
Citera
2019-04-29, 16:34
Medlem
JBernards avatar
Såg någon blänkare om att Calle S hade hetsat mot mjölkbönder i något IG-inlägg. Säkert väl genomtänkt med fullgoda logiska resonemang, brukar vara så när det gäller denna person.
Citera
2019-04-30, 16:09
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Såg någon blänkare om att Calle S hade hetsat mot mjölkbönder i något IG-inlägg. Säkert väl genomtänkt med fullgoda logiska resonemang, brukar vara så när det gäller denna person.
Ursäkta mig, men jag har lite svårt att se allmänintresset i en beef med mjölkbönderna.
Citera
2019-05-09, 15:50
Två totalt meningslösa personer.
Citera
2019-05-19, 06:22
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/noje/celeb...FEY?li=BBqxP8M

"Alex Schulmans bok "Bränn alla mina brev" blir film."

"I "Bränn alla mina brev", som kom i fjol, berättar Schulman om en familjehemlighet som påverkat flera generationer: det dramatiska kärleksdramat mellan hans morfar, författaren Sven Stolpe, mormor Karin Stolpe och författaren Olof Lagercrantz."
Citera
2019-05-19, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11

"I "Bränn alla mina brev", som kom i fjol, berättar Schulman om en familjehemlighet som påverkat flera generationer: det dramatiska kärleksdramat mellan hans morfar, författaren Sven Stolpe, mormor Karin Stolpe och författaren Olof Lagercrantz."
Väldigt kul tycker jag. Alex har fått en underdogroll i sin relation till Sigge, trots att han är den mest begåvade av de två, och sitter i varje poddavsnitt och lyssnar till Sigge Ekelunds predikningar. (Om jag nu inte missar någon flerlagerironi). Bra att hans arbete blir erkänt utanför podden.
Citera
2019-05-19, 13:05
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11

Vad är den absoluta motsatsen till "Äntligen"? #NotreDame.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in