2016-05-21, 18:23
Medlem
swimp78s avatar
Undrar hur tönten Virtanen klarat ducka den där?

Antagligen samma krafter som gör att Hynek Pallas kan fortsätta som vanligt trots han är kvinnomisshandlare. Eller den dokumenterade kvinnomisshandlaren och stalkern Örjan Ramberg får va med i Stjärnorna på slottet. Sköna kulturmän eller hipsterkillar med bra värderingar och stort nätverk kan fan komma undan vadsomhelst
Senast redigerad av swimp78 2016-05-21 kl. 18:25.
Citera
2016-05-21, 18:40
Medlem
BrotherJohns avatar
Jäklar vilken rolig beef. Det är numera Calle vs F. Virtanen, Geniet Söderholm och Filip Hammar. Är det någon som sitter inne på bilderna som tagits bort från instagram av Geniet?
Citera
2016-05-21, 20:42
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherJohn
Jäklar vilken rolig beef. Det är numera Calle vs F. Virtanen, Geniet Söderholm och Filip Hammar. Är det någon som sitter inne på bilderna som tagits bort från instagram av Geniet?
http://ng.se/sites/default/files/use.../m6gcj0bd.jpeg
Citera
2016-05-21, 21:12
Medlem
swimp78s avatar
Har han belägg för att Hammar har nåt m bilden att göra eller gissar han bara?
Det är väl nån sorts okänd produktionsbolagskille ("geniet Söderholm") som gjorde o postade bilden ?
Citera
2016-05-22, 10:32
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Har han belägg för att Hammar har nåt m bilden att göra eller gissar han bara?
Det är väl nån sorts okänd produktionsbolagskille ("geniet Söderholm") som gjorde o postade bilden ?

Bara gissningar.

Filip lägger alltså upp en tramsig bild på Calle och Anitha. Calle blir vansinnigt jävla kränkt och hävdar att Filip var med och skapade "starter pack"-bilden, även fast det bara görs på gissningar. Pöbeln (i det här fallet tonårsflickor vars idol är Penny Schulman) vänder sig mot Filip och Söderholm och de båda utsätts för anmälningar och påhopp efter påhejning från Calle.

Calle använder alltså sin dotter som ett redskap för att vända folk mot Filip för att han blir kränkt över en bild som Filip lägger upp. Det är så jävla äckligt gjort att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Senast redigerad av simonvp 2016-05-22 kl. 10:51.
Citera
2016-05-24, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Som nån kommenterat tidigare så handlar det inte om att någon "hatar" Penny, utan att föräldrarnas sätt att fläka ut henne i media är lite anmärkningsvärt. Tycker hela exponeringsgrejen av Penny börjat bli för mycket. Småkul i början, men nu - nja. Snarare ansvarslöst att exponera en femåring som inte förstår vidden av det så pass mycket.

Sedan är det ju faktiskt otroligt kul gjort av Filip att lägga upp den bilden från prinsbröllopet. Garvade högt då jag såg det.

ja.. kan nagon klargora det? fattade inte humorn i att FH la upp den bilden pa dem tva fran brollopet men antar att jag bara ar trog. forklara, nagon?
Citera
2016-05-24, 18:21
Medlem
Wildsomes avatar
Har någon sparat bråket mellan Calle och Virtanen? Missade det på Twitter!
Senast redigerad av Wildsome 2016-05-24 kl. 18:56.
Citera
2016-05-25, 14:20
Medlem
Parallaxs avatar
Bara det faktum att "geniet" hänger med den oerhört feta kakan hermansson diskvalificerar honom från all sorts respekt och medhåll.
Citera
2016-05-27, 14:51
Medlem
systemkollapss avatar
Jennie Hammar har både Calle och Anitha som vän på sin Facebook. Gissar på att bråket är överdrivet för att skapa uppmärksamhet och komma med i pressen. Hypa för breaking news som Calle verkar vara inbjuden till.

Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Bara det faktum att "geniet" hänger med den oerhört feta kakan hermansson diskvalificerar honom från all sorts respekt och medhåll.

Alex eller Calle?
Citera
2016-05-27, 15:34
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemkollaps
Alex eller Calle?

Sorry, avser "Geniet Söderholm"
Citera
2016-05-28, 02:59
Medlem
var det inte den korta av dom två bröderna som hoppade på en tonårstjej från något utanförskapsområde för att denne i en debattkrönika hade påpekat att det var stökigt i området i fråga. Han skrev nån fullständigt vidrig krönika som svar till denna minderåriga tjej där personangreppen, rasism och facsismanklaglserna haglade, om jag inte minns helt fel.

Men visst, jag förstår faktiskt varför han snear över att nån gör sig lustig över hans barn, det skulle jag också göra om jag hade egna småbarn. Och det gör ju knappast saken bättre att skämtet på barnets bekostnad dessutom var fullständigt värdelöst. Så vad kan man dra för lärdom av detta? Kanske att inte hänga ut sina barn på nätet utan att de har haft något att säga till om över huvud taget, bara en tanke.

Han, Schulman alltså, är för övrigt ruggigt lik den ena researchmuppen i researchgruppen, My nånting. Googla och döm själva.

Attackerna mot Virtanen och MP visar bara att även en blind, döv och jävligt ful höna kan hitta ett korn. Virtanen förtjänar verkligen all skit han kan få.
Senast redigerad av Geigerzehler 2016-05-28 kl. 03:45.
Citera
2016-05-29, 09:31
Medlem
Ronilles avatar
Anitha Schulman tar nu 30 spänn för att tala ut i sin poddcast "Storelördag" om skvaller, bråket med Hammar etc. Någon som har lyssnat? Det går emot mina principer att betala för skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in