2010-02-01, 23:00
Medlem
-jOE!s avatar
OT inlägg raderade (både från moderatorer och användare!). Problem med det kan tas i PM inte i tråden. /mod
Citera
2010-02-06, 16:24
Medlem
SexMurderArts avatar
Är Schulman Show på riktigt?

Ser ett rätt underhållande avsnitt av Schulman Show som verkligen fått mig paranoid.

Schulman Show (avsnittet där han sitter med en löpsedel)
http://www.aftonbladet.se/webbtv/

För visst är det så att Alex driver med Alsing och tjejen som är nån form av sidekick?

Att han driver med Adam om döden fattar man ju direkt men de pinsamma ögonblicken som inte är så uppenbara ställer jag mig mer frågande till.

Se Alex vid 17.30 ungefär när han får reda på att han bara är trea och till synes tappar masken när tjejen (tvåan) börjar jubla. Visst går tjejen på att Jans rankinglista är äkta? Och visst är det skådespel av Alex? Annars är det ju rätt pinsamt faktiskt.

Min andra tankeställare är ju när Jan Helin vid 36.10 ställer tvångsfrågan och undrar om Adams "stekarfrisyr". Går verkligen Jan Helin runt och tror att han ser ut som en stekare eftersom han ställer frågan? Eller har programmakarna bett Jan Helin ställa den frågan för att dom vill driva och göra bort Jan?

Ja hur ligger det till egentligen?
Citera
2010-02-06, 17:41
Medlem
SexMurderArts avatar
Ingen med lika mycket fritid som jag idag?
Citera
2010-02-06, 21:17
Medlem
StevenEvens avatar
Det är på riktigt.

Schulman Show är bra.
Avsnittet när dom talar om vem som är mest sorglig är bland det mest genuina och äkta som någonsin visats i svensk "TV".
Citera
2010-03-16, 18:45
Medlem
Just nu äcklas jag något så enormt mycket av Calles snedvridna romantisering av Israel.
Citera
2010-03-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Just nu äcklas jag något så enormt mycket av Calles snedvridna romantisering av Israel.

Det jag stör mig mest är hans bild av sitt jobb, låter som han sliter som ett djur och den gamla "mitt jobb är mitt liv" klyschan. Han är en posör som vill få det till att han är som det gamla gardet som sin far fast han själv mest gör skitgrejer på sitt lilla produktionsbolag bara för han ska få leka studioman.
Citera
2010-04-05, 21:54
Medlem
Någon som har bilden som togs bort?

"Frugan har snygg röv förresten. Tycker dock det var lite opassande. Skulle inte vilja visa frugans ass för 50 laxar jävlar som dagligen kommer hit, enligt dig."

http://nojesguiden.se/blogs/calle-sc...-schulman-pics
Citera
2010-04-06, 22:46
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddypicker
Någon som har bilden som togs bort?

"Frugan har snygg röv förresten. Tycker dock det var lite opassande. Skulle inte vilja visa frugans ass för 50 laxar jävlar som dagligen kommer hit, enligt dig."

http://nojesguiden.se/blogs/calle-sc...-schulman-pics

http://imgur.com/upN0r.jpg
Citera
2010-05-27, 23:13
Medlem
Brillans avatar
Varför blir dessa bröder så hypade av media? Det är nästan så man tror att media har en agenda att göra dom kända. De är B-kändisar och ingen verkar riktigt veta varför. Så fort någon ska tycka till om någonting så ser man en blek Schulman som "expert". Vem fan bryr sej om dessa nollor? Vad har de egentligen åstadkommit?
Citera
2010-05-28, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brillan
Varför blir dessa bröder så hypade av media? Det är nästan så man tror att media har en agenda att göra dom kända. De är B-kändisar och ingen verkar riktigt veta varför. Så fort någon ska tycka till om någonting så ser man en blek Schulman som "expert". Vem fan bryr sej om dessa nollor? Vad har de egentligen åstadkommit?

AB tycker väl att Schulmans har någon typ av framtida potential. Dom tänker i "Fredrik & Filip-banor", gossen ruda som så småningom blir ett hushållsnamn.. Vad gäller "Calle" så är nog investeringen pengar i sjön.
Citera
2010-06-20, 16:00
Medlem
Någon som vet varför Calle ska sluta blogga? Tagit slut med bruden eller blev det för mycket hat-mejl när han sa vad han tyckte om Israel- grejjen? Köper inte riktigt det där med att han inte brinner för att blogga. Jag hoppas på att det tagit slut med hans tjej för han skriver bäst när han är olycklig och singel.
Citera
2010-06-20, 22:17
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brillan
Varför blir dessa bröder så hypade av media? Det är nästan så man tror att media har en agenda att göra dom kända. De är B-kändisar och ingen verkar riktigt veta varför.
Det är ju detta nöjesmedia till stor del lever på.
Problemet är att media har brett ut sig lite väl mycket de senaste decennierna och ständigt behöver någonting att fylla ut med. Så man hypar någon som genererar ett visst intresse hos folk, och när det intresset har tagit slut så hypar man nästa etc. Slit och släng. Det mest tydliga exemplet är dokusåpakändisarna.
För Schulman d.y. är det nog slut nu. Men Alex kanske klarar sig ett litet tag till, sen är det hejdå för honom också. Det gäller även hon Zmittkoppierska.
Det går inte att förhindra att det som en gång var nyhetens behag helt står folk upp i halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in