Kanske har skrivits innan, men va fan.
Läste att han skulle spela Still haven't found what I'm looking for på bröllopet. Håller med Firefly och säger att jag har konverterat. Killen har ju humor.
Kanske har skrivits innan, men va fan.
Läste att han skulle spela Still haven't found what I'm looking for på bröllopet. Håller med Firefly och säger att jag har konverterat. Killen har ju humor.
Ja det är ju fullständigt underbar humor det Skön prick alltså
Polen är inte billigt. Speciellt inte hotell & dyl. Som här hemma om inte dyrare!
Jasså? Då måste det ha hänt något sjusärdeles spektakulärt med landets ekonomi det senaste halvåret... Jag gör affärer med Polen och har vid några tillfällen besökt landet. Min uppskattning är att det mesta är minst 50% billigare än i Sverige.
U2 som utgångsmarsch. Jävla tufft gjort av Alex alltså. Jag tycker han är lite soft-Filip och Fredrik, uppenbarligen diggar han dem som fan, och försöker vara lite som dem. Men det skiter man ju i, han är riktigt skön.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!