2007-07-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali Keith
Håller med. Özz är en kuk. Även hans sidekick Shaun da man.

Shan är kickad ur Stockholm Live-gänget sen snart två år tillbaka. Därmed har han inte mycket med Özz att göra heller.
Citera
2007-07-16, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teufel X
Jag kan faktiskt inte hjälpa att de båda hyllas av de lättroade, de sinnessvaga och de som saknar kvalitetsbarometer.

- Håller med dig!

Mvh /Fluxe
Citera
2007-07-18, 15:40
Medlem
Legimitations avatar
Att stalka Alex Schulman

En blogg som heter just det: http://attstalkaalexschulman.blogspot.com/
Citera
2007-07-18, 17:13
Medlem
Hirvis avatar
Vad är hans nummer då?
Hans brorsa la ju ut det.
Citera
2007-07-18, 17:52
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Vad är hans nummer då?
Hans brorsa la ju ut det.

0735 0735 53

http://64.233.183.104/search?q=cache...ient=firefox-a
Citera
2007-07-18, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teufel X
Shan är kickad ur Stockholm Live-gänget sen snart två år tillbaka. Därmed har han inte mycket med Özz att göra heller.
Lite off topic.

Kickad? Vad gjorde han för att förtjäna det?
Citera
2007-07-18, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minili
Jag älskar Alex ironi men mest av allt älskar jag att han skriver det som många andra inte vågar skriva eller säga högt. Det är en befrielse att läsa många av hans krönikor och blogg. Det han nyligen skrev om skånska var alldeles fantastiskt!

"Älskar Alex ironi"...?
"Befrielse att läsa många av hans krönikor"...?

Du måste skämta!

Alex Schulman är den största jävla fjant som "kändis-Sverige" tvingas husera för tillfället. Han är en äkta Stureplanshora av allra största mått - och varenda krönika och blogg han kläcker ur sig är kräkmedel från början till slut. Om det är en enda "kändis" som Sverige definitivt klarar sig bättre utan, så är det den mannen!
Citera
2007-07-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Gemmlin
Lite off topic.

Kickad? Vad gjorde han för att förtjäna det?

Jag är inte alls insatt i detaljerna, men tydligen pengastrul på nåt vis. Och han är nog på väg ut, för om du funderar på saken så har han inte figurerat i media på något vis sen dess, utom då som "barnprogramledaren" och i Åhlensreklam för hans dvd. Han kan nog turnera på högstadieskolor och tonårsdiskon i ett eller två år till, men sen vete fan hur mycket kredd han har kvar.
Citera
2007-07-19, 02:14
Bannlyst
*hostjävlalallarehost* http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/472873/

http://www.flashback.org/showthread.php?t=510395
Citera
2007-07-19, 13:34
Medlem
asdfasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
*hostjävlalallarehost* http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/472873/

http://www.flashback.org/showthread.php?t=510395

Överlag verkar både Alex och Katrin ha en hangup på det där med babysar...
Katrin verkar inte kunna gå mer än 2-3 dagar utan att måsta skriva om hur äckligt, dåligt, onödigt, vidrigt det är med babysar, hur hemska och puckade folk är som skaffar barn etc. Alex skriver ju också en del...
Undrar vad som ligger bakom?
Känns inte riktigt normalt att tjata om det så förbannat mycket.
Nästan så man kan börja tro att någon av dem är infertil och att de ger uttryck för någon form av bitterhet... Katrin är ju mer eller mindre manisk i sitt anti-förälder/baby bloggande. Eller så ser de det som ett bra sätt att väcka rabalder... men det känns lite uttjatat och vad gäller Katrin så känns det lite som "the lady does protest TOO much"

Mycket möjligt ja att Schulman har ett konto här, det spekuleras det en del om... han har ju snott koncept härifrån mer eller mindre rakt av.

Har för mig att någon undrade tidigare i tråden vart Alex bor egentligen...
han står ju inte listad... han bor med en annan person som bekant...
Citera
2007-07-19, 22:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfasdf
Överlag verkar både Alex och Katrin ha en hangup på det där med babysar...
Katrin verkar inte kunna gå mer än 2-3 dagar utan att måsta skriva om hur äckligt, dåligt, onödigt, vidrigt det är med babysar, hur hemska och puckade folk är som skaffar barn etc. Alex skriver ju också en del...
Undrar vad som ligger bakom?
Känns inte riktigt normalt att tjata om det så förbannat mycket.
Nästan så man kan börja tro att någon av dem är infertil och att de ger uttryck för någon form av bitterhet... Katrin är ju mer eller mindre manisk i sitt anti-förälder/baby bloggande. Eller så ser de det som ett bra sätt att väcka rabalder... men det känns lite uttjatat och vad gäller Katrin så känns det lite som "the lady does protest TOO much"

Mycket möjligt ja att Schulman har ett konto här, det spekuleras det en del om... han har ju snott koncept härifrån mer eller mindre rakt av.

Har för mig att någon undrade tidigare i tråden vart Alex bor egentligen...
han står ju inte listad... han bor med en annan person som bekant...

Antar att båda är infertila.Och det är nog som du skriver,att dessa två är otroligt bittra på att inte kunna yngla av sig.Givetvis så blir de otroligt avundsjuka på de personer som nu har lyckan att bli föräldrar till en bajsbomb eller två,så givetvis tar man till det man är bäst på.Att mobba,mobba,mobba.
Och hur mobba effektiv?Jo,att slå folk mellan benen genom att kväka ur sig att bebisar är fula!
Fast hade jag sett ut som dessa två,så hade jag inte kastat sten i glashus,genom att påstå att bebisar är äckliga!För bebisar växer och utvecklas,vilket är för sent för bittermandlarna skullmann med valp(sorry,fruförsöket)
Citera
2007-07-21, 10:38
Medlem
Antbebiseriet

Äh, jag tror inte ett dyft på att Shulman och blivande Schulmaninnan verkligen känner sådär. De vet att provocera och inget är så provocerande som att ge sig på försvarslösa varelser som är oförmögna att ta hand om sig själva. De börjar med barn och snart kommer de nog att spy galla över husdjur och kristna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in