2016-07-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Förbjud prostitution, kasta ut rumänskorna och sätt fotboja på svenska horor samt en stämpel i pannan.
Problemet löst.
Konkurrens är inte ett problem. Idioter med föråldrade affärsmodeller är problemet.
Citera
2016-07-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Konkurrens är inte ett problem. Idioter med föråldrade affärsmodeller är problemet.

Rådande lagstiftning sätter käppar i hjulen för en sund affärsutveckling med alla konsumenter som vinnare.
Citera
2016-07-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Rådande lagstiftning sätter käppar i hjulen för en sund affärsutveckling med alla konsumenter som vinnare.
Äh. Skabbiga 500kronors ligg är det malmöborna vill ha. Ingen lagstiftning kan ändra på det.
Citera
2016-07-11, 20:30
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:

konsumenten begår lagbrott , Horan är det synd om. Det stämmer iof Hororna jag råkat samtala med mår alla psykiskt dåligt och vill inte sälja sig men har det som självskadebeteende .
Citera
2016-07-11, 20:38
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
ahhhhh nej läs valfri rapport kring gatu-, bordell-, internet-, eskort etc. och du har en majoritet kvinnor.
Och menar du att majoritet är av vikt mer än själva handlingen?
De säljer sex både Fia 300 stycken och Kalle 100 stycken.
Eskort finns bland både man och kvinna.
Sluta babbla skit.

Nu handlar det bevisligen om unga tjejer som frivilligt sänker priset på sina kussimurror.
I Rumänien är 500 kronor mycket.
Männen spelar sjuka och tigger samt samlar burkar och utför kriminella saker.
De älskar inte vårt land och medborgare "dem"som alla godhetsrunkare vurmar för.
Vad fyller de för funktion i Sverige tycker du ?
Folket skall tycka synd om funktion.
Citera
2016-07-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Äh. Skabbiga 500kronors ligg är det malmöborna vill ha. Ingen lagstiftning kan ändra på det.

Jag håller med. Oavsett lagbrott eller inte så undviker jag utbudet i malmö. Jag lägger hellre 500 på en hyfsad whiskey.
Citera
2016-07-11, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Agneslundsvägen. En gata i ett industriområde, så det är inte så konstigt att du missat det.

http://www.sydsvenskan.se/2016-07-11/jag-tycker-inte-om-att-gora-det-har-men-jag-behover-pengarna
Nu när gatan är uppmärksammad på Sydsvenskan så antar jag att färre människor söker sig dit då polisen har väl fått upp ögonen och bevakar den.
Citera
2016-07-11, 20:51
Medlem
FlamingBacons avatar
Det bästa med de feministiska förrädarnas efterblivna politik är att ett överskott på män leder till omedelbart ras i kvinnors värde. Det handlar helt enkelt om att i framtiden får män välja mellan att kontrollera/köpa en kvinna eller bli utan. Det blir spännande tider det.

Malmö är för övrigt ett svart hål som bör skäras av från statsfinanserna och tillåtas gå mot den naturliga kollaps skithålet förtjänar, då kan kanske t.om dumsvenskarna inse hur dålig mångkulturen är innan det är för sent.
Citera
2016-07-11, 20:55
Medlem
Citat:
konsumenten begår lagbrott , Horan är det synd om. Det stämmer iof Hororna jag råkat samtala med mår alla psykiskt dåligt och vill inte sälja sig men har det som självskadebeteende .

Orsakerna till prostitution är väldigt differentierade och kan mycket väl i vissa fall vara ett självskadebeteende men långtifrån standardiserat och det vet du. Om du har haft tillfälligheten att möta så många destruktiva självskadande horor har du haft otur på sätt och vis. Att generalisera som du gjort är bara att ge uttryck för PK feminism och inget annat.
Citera
2016-07-11, 20:59
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamingBacon
Det bästa med de feministiska förrädarnas efterblivna politik är att ett överskott på män leder till omedelbart ras i kvinnors värde. Det handlar helt enkelt om att i framtiden får män välja mellan att kontrollera/köpa en kvinna eller bli utan. Det blir spännande tider det.

Malmö är för övrigt ett svart hål som bör skäras av från statsfinanserna och tillåtas gå mot den naturliga kollaps skithålet förtjänar, då kan kanske t.om dumsvenskarna inse hur dålig mångkulturen är innan det är för sent.
Man kan alltid lägga sitt hopp på att sexsvultna svenska män gör världen en tjänst genom att uppfinna den perfekta knulldockan som är vacker som en dag, lagar mat och städar utan att gnälla. Plötsligt går det inte för kvinnor att lägga sig på rygg och få allt på en silverfat. Vi kommer nog vara där snart. Kanske inte inom min livstid men så småningom.
Citera
2016-07-11, 21:07
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Orsakerna till prostitution är väldigt differentierade och kan mycket väl i vissa fall vara ett självskadebeteende men långtifrån standardiserat och det vet du. Om du har haft tillfälligheten att möta så många destruktiva självskadande horor har du haft otur på sätt och vis. Att generalisera som du gjort är bara att ge uttryck för PK feminism och inget annat.

Visst är det så , inte så att jag jag köpt horor utan det är fd vänner och bekanta, inget som syns utåt utan dom arbetar och sköter sig men gemensamt är att alla har dom diagnoser eller trauman bakom sig och har känt sig tvingade alltså inga pundare eller liknande .
Citera
2016-07-11, 21:16
Medlem
Citat:
Visst är det så , inte så att jag jag köpt horor utan det är fd vänner och bekanta, inget som syns utåt utan dom arbetar och sköter sig men gemensamt är att alla har dom diagnoser eller trauman bakom sig och har känt sig tvingade alltså inga pundare eller liknande .

Ok, jag förstår. Om man beaktar transaktionen ur ett konsumentperspektiv så har naturligtvis konsumenten ett behov som kan klassificeras minst sagt diffust. Fråga Freud. Men mänsklig närhet mellan man och kvinna även sex är ett grundläggande behov även om det kan kallas platonisk kärlek. På konsumentsidan återfinns nog de flesta frågorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in