2016-07-11, 21:27
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Visst är det så , inte så att jag jag köpt horor utan det är fd vänner och bekanta, inget som syns utåt utan dom arbetar och sköter sig men gemensamt är att alla har dom diagnoser eller trauman bakom sig och har känt sig tvingade alltså inga pundare eller liknande .
Idag är varannan Svensk diagnostiserad eller traumatiserad.
Så det är inte en helt sann bild.
Finns även kvinnor och män som ursäktar sitt horeri med det.
Finns alla möjliga varianter.
Inte många som stolt säger. Jag är en hora för att jag vill vara det och tjänar massor av pengar.
Vet många horor som fått hjälp( oftast påtvingad sådan ) men som valt att hora igen.
Bilden av den olycklige Horan är en lögn.
Finns mycket frivilligt handlande i denna industri.
Tro inte annat.
Senast redigerad av goran744 2016-07-11 kl. 21:30.
Citera
2016-07-11, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du är verkligen ofattbart äcklig, inte bara som skribent utan även som person. Jag hoppas att du får en tumör.

OnT tror jag inte ett jota på er som säger att det är unga fräscha tjejer (modeller sån nåt pervo sa). Det här är små svarta zigenskor som ägs av en annan zigensk slavherre som dealar med offsprings från konkurrerande klaner som de kidnappat vid något tillfälle nere i Rumänien och som sedan skickats hit. Så ser det ut.

ska ta en cykeltur förbi om nån dag, förra sommaren var det iaf mest som du säger, hehe
Citera
2016-07-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Idag är varannan Svensk diagnostiserad eller traumatiserad.
Så det är inte en helt sann bild.
Finns även kvinnor och män som ursäktar sitt horeri med det.
Finns alla möjliga varianter.
Inte många som stolt säger. Jag är en hora för att jag vill vara det och tjänar massor av pengar.
Vet många horor som fått hjälp( oftast påtvingad sådan ) men som valt att hora igen.
Bilden av den olycklige Horan är en lögn.
Finns mycket frivilligt handlande i denna industri.
Tro inte annat.

Din uppfattning är också min uppfattning och det säger en hel del. Jag har gett gåvor till kvinnor jag legat med i fina stunder och har även mottagit en förutbestämd gåva av en trevlig dam. Absolut ingen har lidit. Tvärtom.
Citera
2016-07-11, 21:52
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
och det gör biltjuvar, tafsning, mord och misshandel också.
Så varför ska vi bara lösa våldtäkter med att ta det till statlig regi…och inte det andra också?

Tycker du de tär bättre att folk får skallen krossad av en flaska eller stålhättad stövel kl 2 en lördag natt nånstans i ett buskage…. eller att de får det under ordnade hygieniska former i stalig regi? av trevliga svenskar med stålhättade stövlar och med en läkare runt hörnet?

hmm?

Precis samma kära du.

Fast man kan ju inte stjäla sin egen bil. Däremot kan man sälja sin egen bil.

Själv tycker jag det här är bra! Nu har vi valt den här vägen med massinvandring och öppna gränser så då är det bara att gilla läget. Knark säljs ju redan öppet i varenda medelstor stad och då tycker jag vi ska ha redigt med horor också, det hör liksom ihop. Lite synd att det endast var ett fåtal underåriga. När jag ser två hårt spacklade 12-åringar i läderkjolar slåss om en torsk då vet jag att vi äntligen är framme i Nya Sverige. Tack kulturmarxismen!

Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Nu när gatan är uppmärksammad på Sydsvenskan så antar jag att färre människor söker sig dit då polisen har väl fått upp ögonen och bevakar den.

Tveksamt. Det visste polisen redan men resurserna räcker ju inte till. För övrigt spelar det ju ingen roll vilken gata man håller till på, vilken idiot som helst märker om man råkat vandra in på en horgata.
Senast redigerad av Aigis 2016-07-11 kl. 21:55.
Citera
2016-07-11, 22:05
Medlem
Måste man betala för en hora i gratishorornas land Sverige är man nog ganska patetisk ja.
Citera
2016-07-11, 22:40
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Måste man betala för en hora i gratishorornas land Sverige är man nog ganska patetisk ja.

Finns ingen tjej som knullar gratis och efterfrågan är enormt mycket större än utbudet när det gäller de snygga.
Citera
2016-07-11, 22:40
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Du är verkligen ofattbart äcklig, inte bara som skribent utan även som person. Jag hoppas att du får en tumör.

OnT tror jag inte ett jota på er som säger att det är unga fräscha tjejer (modeller som nåt pervo sa). Det här är små svarta zigenskor som ägs av en annan zigensk slavherre som dealar med offsprings från konkurrerande klaner som de kidnappat vid något tillfälle nere i Rumänien och som sedan skickats hit. Så ser det ut.

Edit: Jag noterar även att Merapi anmält mitt inlägg för 1.03 hets mot Folkgrupp. Ja, som om det skulle göra vad jag säger mindre sant... Fåntrattsvänstern är så tragisk...

Så klart att det är ziggishoror. Man kan undra vem fan som sticker dasen i en sådan? Men det kanske är dumbabbarna i Malmö som tycker att det är värt 500 spänn. Tills pitten ändrar färg till blå på dem med små variga blåsor här och var. Nåja, vänstern borde i alla fall vara överlyckliga nu när misär och organiserad brottslighet breder ut sig i Sverige. Målet om att bli världens nordligaste U-land ligger inom räckhåll för pissvänstern.
Citera
2016-07-11, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Finns ingen tjej som knullar gratis och efterfrågan är enormt mycket större än utbudet när det gäller de snygga.

Så vad brukar du ge för något då? Middag? En drink?

Kort sagt: vad betalar du dina horor med?

Räknas pengar spenderade på det egna utseendet, såsom att klippa sig och köpa nya kläder också som betalning för sex?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-07-11 kl. 23:18.
Citera
2016-07-11, 22:51
Medlem
alexdahls avatar
Hur fräscha är dessa tjejer då?
Citera
2016-07-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
För det första så är kvinnors vanligaste sexfantasi just våldtäkt.
Nej.
Citera
2016-07-11, 23:32
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Nej.

Lite svårt att förneka, du har det säkert också även om du inte är ärlig med det. Men det finns mycket makt i offerrollen, så givetvis vill ni behålla den lilla sköra prinsessa synen på tjejer, då den rollen ger er så mycket makt över män.
Citera
2016-07-11, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Nåja, vänstern borde i alla fall vara överlyckliga nu när misär och organiserad brottslighet breder ut sig i Sverige. Målet om att bli världens nordligaste U-land ligger inom räckhåll för pissvänstern.
Ja, vänstern borde vara nöjda.. Man är åtminstone jävligt tysta. Eller ja, när man inte anmäler sanningen för det påhittade "brottet" HmF...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in