2016-07-10, 16:47
Medlem
arbetets avatar
Fy fan alltså!

En femårig pojke har avlidit sedan han hamnat under familjens bil på en garageinfart i Bålsta.
Citat:
Olyckan inträffade på familjens tomt strax före kolockan 13 på söndagen. Av hittils okänd anledning har pojken blivit påkörd av bilen och hamnat under den. Räddningspersonal var snabbt på plats och satte omedelbart in hjärt- och lungräddning men hans liv gick inte att rädda.

http://www.unt.se/uppland/enkoping/f...d-4298679.aspx

Så oerhört tragiskt. Stackars föräldrar. Det här förstörde en annars trevlig söndagseftermiddag för mig, usch! Någon som bor i trakterna och har mer information?
Citera
2016-07-10, 16:51
Medlem
Vad vill du ha för info?
Citera
2016-07-10, 17:12
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Vad vill du ha för info?
Namn och sånt är naturligtvis ointressant, men omständigheterna kring händelsen och så.
Citera
2016-07-10, 17:23
Medlem
Detta hände alltså i Bålsta på familjens egen garageuppfart ,vilken otur läser ibland om såna olyckor oftast på landet .nästan aldrig vid hyreshusparkeringar .vilken adress var det tänkte kolla på google hur garageinfarten ser ut om det är buskar runt eller något som skymmer sikten ev .
Citera
2016-07-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Fy fan alltså!

En femårig pojke har avlidit sedan han hamnat under familjens bil på en garageinfart i Bålsta.

http://www.unt.se/uppland/enkoping/f...d-4298679.aspx

Så oerhört tragiskt. Stackars föräldrar. Det här förstörde en annars trevlig söndagseftermiddag för mig, usch! Någon som bor i trakterna och har mer information?

Ska vara villaområdet i hagviken i Bålsta . Kommer mer info
Citera
2016-07-10, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Namn och sånt är naturligtvis ointressant, men omständigheterna kring händelsen och så.

Det ska vara pappan som olyckligtvis körde på barnet. Det hela var en olyckshändelse och det var pappan man fick föra till akuten.
Vaga uppgifter säger att föräldrarna hade grälat innan händelsen men oavsett så tror jag inte att det har något med olyckan att göra.

Ambulanspersonalen gjorde HLR en stund men förstod redan vid ankomst att det var lönlöst.

Svensk familj, okända för polisen sedan innan.

Jag lider så fruktansvärt mycket med framförallt pappan. Hur tar man sig igenom en sån här sak?
Nu ska jag gråta en skvätt för detta har påverkat mig riktigt mycket.
Citera
2016-07-10, 18:19
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Jag lider så fruktansvärt mycket med framförallt pappan. Hur tar man sig igenom en sån här sak? Nu ska jag gråta en skvätt för detta har påverkat mig riktigt mycket.
Är du ironisk eller känner du familjen?
Citera
2016-07-10, 19:03
Medlem
etnicitet?
Citera
2016-07-10, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Är du ironisk eller känner du familjen?

Du glömmer alla människor som var på plats. Som kämpade för pojkens liv, som försökte hålla föräldrarna lugna samtidigt dom de tog emot beskedet att deras son avlidit. Som ser en pappa nästan tappa förståndet när verkligheten når ikapp. Det var rätt många på plats. Dom lider också. Det går inte att vara opåverkad av en sådan händelse. Det är fler än jag som gråter ska du veta.
Citera
2016-07-10, 19:13
Medlem
urmamaspimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooben12
etnicitet?

Doh!

Det ligger kanske ett flyktingboende i närheten du kan leta efter istället för att hetsa i denna tråden?
Citera
2016-07-10, 19:15
Medlem
Är det Lex?
Citera
2016-07-10, 19:27
Medlem
Citat:
Citat:
Det ska vara pappan som olyckligtvis körde på barnet. Det hela var en olyckshändelse och det var pappan man fick föra till akuten.
Vaga uppgifter säger att föräldrarna hade grälat innan händelsen men oavsett så tror jag inte att det har något med olyckan att göra.
Men det kan ju ha påverkat honom om de bråkat ,om de var arga och han ev skulle åka därifrån pga grälet . pojken kanske sprang efter och försökte hindra honom . håller med om att det var verkligen en hemsk olycka .

Citat:
Ambulanspersonalen gjorde HLR en stund men förstod redan vid ankomst att det var lönlöst.

Citat:
Svensk familj, okända för polisen sedan innan.
Citat:
Jag lider så fruktansvärt mycket med framförallt pappan. Hur tar man sig igenom en sån här sak?
Nu ska jag gråta en skvätt för detta har påverkat mig riktigt mycket.
Mamman som blev vittne till alltihopa tror jag vet ju inte om hon var inne eller ute .stackars familj och pojken som inte kommer växa upp .[/quote]
enl expressen

Polisen har i nuläget inga uppgifter om exakt hur olyckan ska ha skett och kan inte svara på om bilen var i rullning vid händelsen eller inte.
http://www.expressen.se/nyheter/femaring-pakord-av-bil/
Senast redigerad av MiBeth 2016-07-10 kl. 19:36. Anledning: tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in