• 1
  • 2
2005-12-01, 01:52
Bannlyst
Tjo..

Besökt Fair Erotica i alvik idag.. och vem gled runt där inne och klämde på dildos, kollade på striptease och köpte lapdance??
Antikrunkans egen "lammunge" så klart! I'm impressed..
Citera
2005-12-01, 02:23
Medlem
johnjohns avatar
Who??
Citera
2005-12-01, 02:42
Medlem
Arch Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Who??

Peder Lamm månne?
Citera
2005-12-01, 03:30
Medlem
wonderlands avatar
Men han är ju gift och har barn?? :/ ... Köpte han verkligen en lapdance? Har så svårt att se det framför mig bara...
Citera
2005-12-01, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Men han är ju gift och har barn?? :/ ... Köpte han verkligen en lapdance? Har så svårt att se det framför mig bara...
Såg definitvit honom där inne, och är till 99% säker på att jag såg honom glida in i lapdancerummet med en rejält bystig kvinna.. Inget fel i detta, gjorde det själv också..
Citera
2005-12-01, 15:44
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
Såg definitvit honom där inne, och är till 99% säker på att jag såg honom glida in i lapdancerummet med en rejält bystig kvinna.. Inget fel i detta, gjorde det själv också..

Och du är säker på att det var han inte och någon som var väldigt lik honom?
Han brukar shoppa på stan tillsammans med sina barn. Jag har väldigt svårt att tro att han skulle göra det du säger han har gjort.
Citera
2005-12-01, 15:47
Medlem
porrets avatar
haha, men snälla. varför skulle det inte kunna vara honom? bara för att man är pappa betyder inte det att man inte får "leka som vuxna".
Citera
2005-12-01, 17:55
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porret
haha, men snälla. varför skulle det inte kunna vara honom? bara för att man är pappa betyder inte det att man inte får "leka som vuxna".

Nä, det är klart. Just han är säkert JÄTTE-intresserad av dildos och hårdporr. Och han visar sig gärna offentligt i sådana sammanhang. Det skulle ju stärka hans ställning som antikhandlare, eller hur?

For sure.
Citera
2005-12-01, 17:57
Medlem
tweek_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Nä, det är klart. Just han är säkert JÄTTE-intresserad av dildos och hårdporr. Och han visar sig gärna offentligt i sådana sammanhang. Det skulle ju stärka hans ställning som antikhandlare, eller hur?

For sure.

Ibland är det svårt att lägga band på köttets lustar.
Citera
2005-12-01, 18:09
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Tjo..

Besökt Fair Erotica i alvik idag.. och vem gled runt där inne och klämde på dildos, kollade på striptease och köpte lapdance??
Antikrunkans egen "lammunge" så klart! I'm impressed..

Nu är det inte Antikrundan utan Otroligt antikt som han är eller var programledare för.
Citera
2005-12-02, 19:06
Bannlyst
Trodde det var antikrundan han var med i..
Är dock säker på att det var han jag såg där, känner igen honom väldigt väl då jag bott i trappen brevid honom i ett års tid..
Men är som sagt inte hundra på att det var han som gick in i lapdance-rummet.. men nån med samma kläder (som alltid en oklanderlig klädstil) av samma längd och med samma frisyr gled in där iaf..
Citera
2005-12-03, 10:54
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Trodde det var antikrundan han var med i..
Är dock säker på att det var han jag såg där, känner igen honom väldigt väl då jag bott i trappen brevid honom i ett års tid..
Men är som sagt inte hundra på att det var han som gick in i lapdance-rummet.. men nån med samma kläder (som alltid en oklanderlig klädstil) av samma längd och med samma frisyr gled in där iaf..

Okej, först sa du att han var där och att han gick in i lapdance-rummet. Nu är du inte säker på att han gick in i lapdance-rummet, utan det kanske var någon "med samma kläder". Hur väl såg du honom egentligen? Det kanske bara var någon med samma frisyr?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in