Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-06, 22:01
Medlem
Som titeln lyder så har jag fått dessa "anklagelser" av Windows, som konstant kommer upp som en liten ruta på min skärm. Dessutom tas alla mina bakgrundsbilder bort automatiskt och byts ut mot en svart bild varje gång jag försöker lägga in en ny bakgrundsbild. Dock vet jag inte om de har strulat med något mer i min dator.

Hursom, mina frågor är: Hur kan jag få bort detta och kan jag se vad mer som de (Windows) har ändrat i min dator?

PS. Jag har haft denna piratkopierade Windows 7 av min farsas kompis och har haft den i ca 1 år utan att det här har kommit upp något liknande förut.

( Inga trolls som säger "Köp Windows din sosse" så skulle jag bli glad )
2016-07-06, 22:21
Medlem
grosemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iWiking
Som titeln lyder så har jag fått dessa "anklagelser" av Windows, som konstant kommer upp som en liten ruta på min skärm. Dessutom tas alla mina bakgrundsbilder bort automatiskt och byts ut mot en svart bild varje gång jag försöker lägga in en ny bakgrundsbild. Dock vet jag inte om de har strulat med något mer i min dator.

Hursom, mina frågor är: Hur kan jag få bort detta och kan jag se vad mer som de (Windows) har ändrat i min dator?

PS. Jag har haft denna piratkopierade Windows 7 av min farsas kompis och har haft den i ca 1 år utan att det här har kommit upp något liknande förut.

Vad står det om du tittar på egenskaper för Den här datorn?
Annars får du se om du kan hitta någon serienummergenerator eller liknande.

Eller: Köp Windows!
2016-07-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iWiking

Min nyckel till windows 7 har jag blivit av med, så jag installerar och formaterar datorn med en bränd windows 7 skiva. Använder Trial på 30-dagars och installerar om innan tiden går ut exempelvis dag 29 . Brukar alltid dra av nätverkskabeln vid varje formatering för att undvika virus o dylikt. jag undviker windows-uppdateringarna. Fortsätt använda din farsas kompis skiva.
2016-07-06, 23:28
Citat:
Ursprungligen postat av Internetspelare
Min nyckel till windows 7 har jag blivit av med, så jag installerar och formaterar datorn med en bränd windows 7 skiva. Använder Trial på 30-dagars och installerar om innan tiden går ut exempelvis dag 29 . Brukar alltid dra av nätverkskabeln vid varje formatering för att undvika virus o dylikt. jag undviker windows-uppdateringarna. Fortsätt använda din farsas kompis skiva.

Vill du fortfarande lösa problemet? Om ja då kan jag aktivera din OS. Om du går in på systemegenskaper där du kan se cpu, ram och allt vad står där?
Senast redigerad av AbdinGTX 2016-07-06 kl. 23:30.
2016-07-06, 23:33
Medlem
http://allsoftwaredownload.com/windows-7-loader-genuine-activator-crack-free-download/
2016-07-07, 06:14
Medlem
Eller så drar du ner typ Windows 7 SP1 10 X64 12in1 ESD en-US June 2016 {Generation2} från tex TPB så har du alla uppdateringar tom juni och aktiverat med Daz loader.
2016-07-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbdinGTX
Vill du fortfarande lösa problemet? Om ja då kan jag aktivera din OS. Om du går in på systemegenskaper där du kan se cpu, ram och allt vad står där?

Jag vet vad du menar, att jag går in på system information, där ska det finnas en nyckel, det enda man ser är en temporär sådan, gav bara tips till Ts, ifall han har en windows skiva utan nyckel så kan han formatera innan 30 dagar har gått ut. ladda upp viktiga filer till molnet eller till extern hårddisk.
2016-07-07, 12:43
Moderator
Protons avatar
(FB) Den officiella tråden om WGA och crack (Windows XP, Vista, 7, 8, 10)

Tråd låst/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in