Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-06, 15:59
  #1
Medlem
Silltunnas avatar
99 av 100 tjejer verkar ju ha fobi för bajs, och vill inte att detta på något vis skall förekomma under sex. Men tjejer, vad skulle kunna få er att gå med på någon form av bajsinslag under sex, och vad skulle det i så fall kunna vara? Ponera att ni exempelvis träffat er drömkille som efter ett tag föreslår detta i någon form, eller att en miljardär kommer fram till er på krogen och erbjuder er en miljon för att bajsa i hans mun? Vad krävs och hur långt hade ni kunnat tänka er att gå vad gäller dessa lekar?
Citera
2016-07-06, 18:28
  #2
Medlem
konstigtjejs avatar
Ingenting hade fått mig att bajsa i någons mun. Att du ens drar in pengar i ämnet gör det bara ännu mer fel.
Citera
2016-07-06, 18:33
  #3
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Ingenting hade fått mig att bajsa i någons mun. Att du ens drar in pengar i ämnet gör det bara ännu mer fel.

Du menar på fullt allvar att du nte skulle skita i nåns mun för en miljon? Jag hade gjort det för betydlgt mindre pengar än så.
Citera
2016-07-06, 18:44
  #4
Medlem
Dofternas avatar
Vore galet att inte bajsa i munnen på någon som vill det för en miljon eller två.
Om inte annat kan man skänka pengarna till nåt bra.

Skulle däremot inte göra det på någon jag känner för en miljard eller två även om de skulle önska.
Citera
2016-07-06, 22:13
  #5
Medlem
Silltunnas avatar
Fan, när man läser alla analtrådar här på FB och hur ni tjejer enligt egen uppgift gärna blir knullade i röven, är det ju märkligt att ingen av er svarar i en tråd som denna! Det ni sysslar med är ju ändå i närheten av där bajset bor!
Citera
2016-07-06, 22:36
  #6
Medlem
JessCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Fan, när man läser alla analtrådar här på FB och hur ni tjejer enligt egen uppgift gärna blir knullade i röven, är det ju märkligt att ingen av er svarar i en tråd som denna! Det ni sysslar med är ju ändå i närheten av där bajset bor!
Fast det där var väl inte ett helt begåvat resonemang ändå. Killar kissar med sina könsorgan, det innebär ju inte att merparten associerar sex med urin liksom.

Angående scat skulle jag säga att jag, principiellt, aldrig skulle få för mig att prova det. Någonsin, under några omständigheter. Med principiellt menar jag att om man börjar blanda in helt ossanolika hypoteser som en miljon kronor så vore det ju rentav dumt att neka givetvis. Folk skulle göra mycket konstigare saker än så för en miljon kronor så det blir lite meningslöst resonemang. Men även om jag skulle få flera miljoner för att bajsa i någons mun eller kräkas i någons ögon så betyder det ju inte att jag tänder på det. Men skulle jag testa scat för en mer verklighetsförankarad summa? Nej.
Citera
2016-07-06, 22:39
  #7
Avstängd
AuticaMinores avatar
En pistol mot min tinning. Och även då hade jag tvekat.
Citera
2016-07-06, 22:58
  #8
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Fast det där var väl inte ett helt begåvat resonemang ändå. Killar kissar med sina könsorgan, det innebär ju inte att merparten associerar sex med urin liksom.

Angående scat skulle jag säga att jag, principiellt, aldrig skulle få för mig att prova det. Någonsin, under några omständigheter. Med principiellt menar jag att om man börjar blanda in helt ossanolika hypoteser som en miljon kronor så vore det ju rentav dumt att neka givetvis. Folk skulle göra mycket konstigare saker än så för en miljon kronor så det blir lite meningslöst resonemang. Men även om jag skulle få flera miljoner för att bajsa i någons mun eller kräkas i någons ögon så betyder det ju inte att jag tänder på det. Men skulle jag testa scat för en mer verklighetsförankarad summa? Nej.

Ok, tack för ett informativt svar!
Händer det att du tar kuken i röven? Om ja, hur reagerar du inför bajsrester på killens kuk samt kring ditt anus? Är det panik som gäller då eller?
Citera
2016-07-06, 23:08
  #9
Medlem
JessCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Ok, tack för ett informativt svar!
Händer det att du tar kuken i röven? Om ja, hur reagerar du inför bajsrester på killens kuk samt kring ditt anus? Är det panik som gäller då eller?
Well, jag vet inte riktigt hur du föreställer dig att analsex går till, men jag tror inte det är särdeles vanligt att man ber att få inspektera kuken efteråt.
Citera
2016-07-06, 23:23
  #10
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Well, jag vet inte riktigt hur du föreställer dig att analsex går till, men jag tror inte det är särdeles vanligt att man ber att få inspektera kuken efteråt.

Men det händer väl att du suger kuken efteråt?
Citera
2016-07-06, 23:25
  #11
Medlem
JessCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Men det händer väl att du suger kuken efteråt?
Tro inte på allt du ser i porrfilmer.
Citera
2016-07-06, 23:29
  #12
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JessCat
Tro inte på allt du ser i porrfilmer.

Under den tid det tog för dig att svara, roade jag mig med att läsa igenom din historik, och kan ut efter den konstatera att du inte är representativ för det kvinnliga könet eftersom du ger uttryck för allmänt manshat och feministiskt svammel. Så sug min kuk, tack!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback