2005-11-30, 22:24
Medlem
Truxas avatar
Korvkiosken med den läbbigaste maten i Göteborg, måste vara Vilmas Grill som står utanför K-Rauta!

Man får dess utom en kupong när man handlar där. Mot uppvisande av tio sådana så får man tydligen en gratis omgång av den goda maten.
Precis som om någon skulle äta där mer än en gång...

Vilken korvkiosk tycker ni har sämst mat, eller är kass på något annat sätt?
Citera
2005-12-03, 13:52
Medlem
Truxas avatar
Äter folk inte korv längre?
Har kebab och McDonalds tagit över?

Någon äcklig korvkiosk måste ni väl känna ni väl till!
Citera
2005-12-03, 13:54
Medlem
amfolyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Korvkiosken med den läbbigaste maten i Göteborg, måste vara Vilmas Grill som står utanför K-Rauta!

Man får dess utom en kupong när man handlar där. Mot uppvisande av tio sådana så får man tydligen en gratis omgång av den goda maten.

Korvkiosken vid Linnéplatsen är ju inte så trevlig att äta vid, att dem har "byggt ut" kiosken med ett 2x1,5 meter stort växthus som matsal är bara läskigt...
Citera
2005-12-04, 00:50
Medlem
Citat:
Äter folk inte korv längre?
Har kebab och McDonalds tagit över?

Någon äcklig korvkiosk måste ni väl känna ni väl till!

Kanske finns det bara bra korvmojjar? *drömmer*
Har inga dåliga och komma med tyvärr.
Men min bästa är Oves gatukök i sävedalen eller Stockslycke korvmojj i alingsås.
Citera
2005-12-04, 01:34
Medlem
EnJarics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlus
Kanske finns det bara bra korvmojjar? *drömmer*
Har inga dåliga och komma med tyvärr.
Men min bästa är Oves gatukök i sävedalen eller Stockslycke korvmojj i alingsås.

Är det "Bögens"?

För jag och mina kompisar tyckte där var outstanding på tidigt åttiotal, vi åkte 15-20mil T o R (jag bodde då i Grästorp på "slätta"), för att få oss en special med hemlagat mos!

Medans hemma på torggrillen (i Grästorp, medan den fanns) var det inte mycket att skryta med, fast den var inte kass, bara intetsägande!
Citera
2005-12-04, 01:39
Medlem
GaiNs avatar
Citat:

Håller med dig fullständigt! Jag åt en en tugga av korven och lite av moset sen kastades det, otroligt dåligt smakade det!

Önskar att någon korvkiosk i stan kunde servera bullens pilsnerkorv, det skulle vara fint det!
Citera
2005-12-04, 03:14
Medlem
electr0ns avatar
hmm sämsta vet jag inte, skulle vara BT-korv på heden som blivit sjukt kass på senare år. den var riktigt bra för sådär 5 år sen.

de bästa är helt klart korv kiosken nära mariaplan, samt oves och i viss mån lasses...
Citera
2005-12-04, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnJaric
Är det "Bögens"?

För jag och mina kompisar tyckte där var outstanding på tidigt åttiotal, vi åkte 15-20mil T o R (jag bodde då i Grästorp på "slätta"), för att få oss en special med hemlagat mos!

Medans hemma på torggrillen (i Grästorp, medan den fanns) var det inte mycket att skryta med, fast den var inte kass, bara intetsägande!

Nej men "Bögens" är oxå himmla najs håller bra klass idag osså, Stockslycke ligger om man svänger in mot boråsvägen efter Ica Maxi så kan rekomendera ett besök om du har vägarna förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in