Citat:
Ursprungligen postat av
Klauz
I Kenya, Etiopien och Ghana, för att nämna några få av de länder där man bedrivit dessa studier, ser man tydliga samband mellan kvinnors barnafödande och graden de har rätt till utbildning och arbetsliv.
Världen är större än Sverige. Jag har aldrig sagt att jag pratar om svenska förhållanden.
Att diskutera med dig är helt omöjligt, varenda poäng man gör flyger dig över huvudet. I förra inlägget svamlade du om rösträtt och nu om feminism i Sverige, ämnen jag inte har talat om överhuvudtaget. Du har verkligen en psykos; du läser en text och sen omvandlas det du just läst till något helt annat i ditt huvud och sen svarar du på din egna illusion. Sök hjälp.
Jag ledsen, men min bullshitmätare stor på illrött varje gång du papegojar ut dina alternativa fakta.
Du svamlar om skolor i Kenya, Etiopien och Ghana i en tråd om festivaler. I en jämförelse mellan Sverige och Finland, så mitt förslag är försök hålla dig på rätt kontinent i alla fall.
Att du vill skifta fokus så fort jag sopar ner ditt SJW-svamlande kommer även i fortsättningen vara ett problem för dig. Och här finns ingen hjälp för dig alls.
Du får ställa dig i pöbelhopen på nån vänstermuppsmanifestation, där du får skryta med hur många faktoider du kan om den alternativa världsordningen socialliberala och postmodernister hittat på i sina ekokammare.
Här flyger de lika bra som en fläskpannkaka.