Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
är ju precis tvärtom.. dummer.
Enda som hjälper mot att inte kvinnor tvingas föda 13 barn är att de får självbestämmande över sin kropp, ekonomi och liv.
Kvinnor som har det får raskt ungefär istället endast 2-3 barn. För är där som kvinnors reproduktion brukar hamna när de får rättigheter. Och stängda gränser har aldrig gett kvinnor rättigheter.
De länder som vägrar kvinnor rättigheter får skrämmande grafer, på alla tänkbara områden.
Ligger något i det, men om det är feminismens ställningstagande i frågan. då frågar jag mig ….varför tar vi inte bara in kvinnor, barn och familjer, eller åtminstone minst lika många som män ?
Vi fyller landet med män som uppenbarligen skapar egna små kluster i vårt samhälle där kvinnorna får samma behandling som hemma i deras länder.
Vad var det som blev bättre ?
Vi har mängder av invandrar täta områden redan där kulturen inte är svensk och vi ser tydliga tecken på att kvinnorna far illa, de har inte friheten att gifta sig med en svensk man medan männen kan det med svenska kvinnor, de har inte friheten att välja o.s.v.
Allt medan männen springer runt och eldar bilar, kastar sten på räddningstjänsten, grupp våldtar svenska kvinnor och skapar ett klimat i områdena så att kvinnorna där förmodligen inte vågar öppna munnen, polisen vill i alla fall inte åka dit så vem skall de vända sig till.
Jag fattar att viljan finns där, men sen saknas förmågan att agera på ett logiskt sätt så att resultat kan uppstå.
Vänd på det, se det ur detta perspektiv, för varje kvinna som kommer hit är det en mindre som kan våldtas där nere.
Möjligheten att befolkningsmängden minskar då dessa kan utbildas bli självständiga kvinnor och föda lite mindre barn.
Männen som blir kvar i överskott kommer förmodligen då ta död på varandra där nere och det är en win win för hela världen, på sikt får vi en fredligare värld.