2022-10-08, 00:17
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbofink
Mårten Andersson var det väl som torskade nån miljon på nåt kryptoras.. hur han nu fått ihop en miljon är en annan fråga...
sant, vet inte hur man känar miljoner på en dålig standup klubb?
hur den mannen känar pengar är för mig ett under
Citera
2022-10-08, 09:15
Bannlyst
Sven von Essen. Sist jag hörde från honom satt han hemma och gnällde över att han inte fått något socialbidrag, hade slut på mat och inte kunde betala hyran. Han satt och tiggde matpengar genom Swish från sina anhöriga.

Antar att han köpt upp alla pengar på ”apa”. Eller har han lagt ned allt festande nu? Han var ju för gammal för ”apfestandet” redan för 15 år sedan.

Leila K har jag inte heller sett på många år. Säljer hon fortfarande baxade skor och parfymer på stan? Paranoid tjej med peruk och solglasögon men man känner ju igen sådant också.
Senast redigerad av Roxic 2022-10-08 kl. 09:19.
Citera
2022-10-08, 09:51
Medlem
Larasofts avatar
Vet inte om hans ekonomi repat sig men 2011 uttalade Jan Malmsjö, då 80 år, att han inte hade råd att sluta arbeta eftersom han då var barskrapad.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...tt-sluta-jobba
Citera
2022-10-08, 10:40
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
sant, vet inte hur man känar miljoner på en dålig standup klubb?
hur den mannen känar pengar är för mig ett under

Eller hur, hört talas om honom men aldrig sett honom i något program eller nåt sånt. Måste vara bra pengar i det 🤷‍♂️
Citera
2022-10-25, 02:30
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotlettfisk
Knappast! Han dog 2019.

Mitt inlägg du citerade var skrivet 2005. Sånt borde du kanske lägga lite energi på att kolla innan du försöker hugga - men missar målet.
Citera
2022-10-25, 11:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Sven von Essen. Sist jag hörde från honom satt han hemma och gnällde över att han inte fått något socialbidrag, hade slut på mat och inte kunde betala hyran. Han satt och tiggde matpengar genom Swish från sina anhöriga.

Antar att han köpt upp alla pengar på ”apa”. Eller har han lagt ned allt festande nu? Han var ju för gammal för ”apfestandet” redan för 15 år sedan.

Leila K har jag inte heller sett på många år. Säljer hon fortfarande baxade skor och parfymer på stan? Paranoid tjej med peruk och solglasögon men man känner ju igen sådant också.
Leila K bor tydligen i Göteborg nuförtiden och verkar få fason på sitt liv.
Citera
2022-10-25, 11:34
Medlem
sfrges avatar
Undrar hur Håkan Hemlin har det. Sångaren i Nordman. Han beskrev ju sig själv som en nobody som blev känd och rik över en natt.
Han kunde inte hantera berömmelsen och höll på att knarka ihjäl sig. Undrar hur många miljoner karln har bränt på droger.

Nånting säger mig att han har det ganska knapert idag.
Citera
2022-10-25, 15:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Undrar hur Håkan Hemlin har det. Sångaren i Nordman. Han beskrev ju sig själv som en nobody som blev känd och rik över en natt.
Han kunde inte hantera berömmelsen och höll på att knarka ihjäl sig. Undrar hur många miljoner karln har bränt på droger.

Nånting säger mig att han har det ganska knapert idag.
Han ska vara med i senaste omgången av så mycket bättre tydligen.
Citera
2022-10-25, 15:33
Bannlyst
Carola har inte alls lika mycket pengar som tidigare men klarar sig nog ändå. Att gå i kyrkan e ju gratis.
Citera
2022-10-25, 17:06
Medlem
Boris Becker. Skattefiffel. Sitter inlåst på en av de brittiska öarna.

Tungt fall.
Citera
2022-10-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsfittahora
Carola har inte alls lika mycket pengar som tidigare men klarar sig nog ändå. Att gå i kyrkan e ju gratis.

Varför inte? Hur har hon lyckats bli av med dem? Einars rättegångskostnader? Sponsrar hon Amadeus fortfarande?

Vad är hon god för? 5-10 mille?
Citera
2022-10-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han ska vara med i senaste omgången av så mycket bättre tydligen.

Hur mycket drar artisterna in på medverkan där?

Ca 50 000 per program? Eller 250 000-500 000 för hela veckan?

Låter det rimligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in