2020-11-13, 14:34
Medlem
Ola Rapace blev pank – och ödmjuk
https://sverigesradio.se/artikel/7596209
Citera
2020-11-13, 16:01
Medlem
jah_man2s avatar
Gick inte den gamle tennisspelaren Boris Becker i konkurs för ett par år sen?

Jag har sett honom kommentera tennis på Eurosport ibland så några Euro har han väl lyckats skrapa ihop sedan dess.

Minns att han var gäst i Top Gear för hundra år sen och körde deras reasonable priced car runt banan.
I intervjun efteråt så sa han det var svårt att köra en högerstyrd bil eftersom pedalerna sitter tvärtom. (Vilket de inte gör).
Citera
2020-11-13, 16:57
Medlem
Patrik Sjöberg verkar ha det lite sisådär. Men han kanske aldrig varit rik heller?

Johannes Brost var utfattig..

Både Walker och Salo kanske förlorat en hel del med tanke på missbruk?
Citera
2020-11-13, 17:14
Medlem
Larasofts avatar
Malin Berghagen, äger hon någonting mer än sin yogamatta?
Citera
2020-11-13, 17:29
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Gick inte den gamle tennisspelaren Boris Becker i konkurs för ett par år sen?

Jag har sett honom kommentera tennis på Eurosport ibland så några Euro har han väl lyckats skrapa ihop sedan dess.

Minns att han var gäst i Top Gear för hundra år sen och körde deras reasonable priced car runt banan.
I intervjun efteråt så sa han det var svårt att köra en högerstyrd bil eftersom pedalerna sitter tvärtom. (Vilket de inte gör).

Han tappade ruskigt mycket pengar med sin skilsmässa iallafall. Den i sin tur "kläcktes" när det kom fram att han hade spontantryckt någon (rysk tror jag) brud på någon klubb i london. Hon i sin tur hade ägglossning just då. Efter det spontana klubbknullet var det inget mer, man gick åt varsitt håll. Nio månader senare fick Boris en "överraskning" uti från det blå.., och ett ekonomiskt krav..

Läste om det hela i "The Sun" om jag inte minns fel. Boris sa att damen ifråga hade ögonen på honom ifrån första stund den kvällen.
Citera
2020-11-13, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Patrik Sjöberg verkar ha det lite sisådär. Men han kanske aldrig varit rik heller?

Patrik Sjöberg hade några miljoner efter sina framgångar vilket var väldigt mycket för 30 år sedan men han investerade uselt samt blåstes av diverse människor och blev fattig.
Citera
2020-11-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Alla kändisar som säljer sin stjärt till olika sorters reklam är förmodligen på ruinens brant. Både karriärmässigt och pengamässigt. Kräks på det. Reklam är kändisars socialkontor.

Snarare standard att kändisar extraknäcker så oavsett ekonomi. Kolla bara på Zlatan och Peter Forsberg. Rikare svenskar får man leta efter men de gör reklam likväl.
Citera
2020-11-13, 19:16
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Snarare standard att kändisar extraknäcker så oavsett ekonomi. Kolla bara på Zlatan och Peter Forsberg. Rikare svenskar får man leta efter men de gör reklam likväl.
Kanske så att man har lite driv, ser ingen framtid att mata ankorna vid 40-års ålder.
Citera
2020-11-13, 19:27
Bannlyst
Lisa Nilsson har börjat panta burkar kanske inte så lätt att vara artist i corona tider.

Jill Johnson har det också svårt.
Senast redigerad av idiotpuckofittunge 2020-11-13 kl. 19:29.
Citera
2020-11-13, 21:57
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia

Citat:
Ursprungligen postat av Perversitet
Kanske så att man har lite driv, ser ingen framtid att mata ankorna vid 40-års ålder.

Har för mig att Foppa skänker sina reklamintäkter till välgörande ändamål.

Hur Zlatan gör, vet jag inte. Köper väl sportbilar...
Citera
2020-11-14, 09:35
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohano
Bill Gates gav bort en massa pengar så han är inte så rik idag. Det är därför han försöker scamma folk med vaccin och annat.

Inte så rik? Han bedöms vara god för ca 120 miljarder dollar.
Hur definierar du rik?
Citera
2020-11-14, 17:02
Medlem
Giant Squids avatar
Den här zigenardvärgen som låtsades vara italienare, vad fan hette han? Pablo nånting. Ett spännigt smyghomo som kokade spagetti i tv, gick från stor omsättning till tomt på kontona på nolltid. Årets looser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in