2016-07-05, 00:15
Medlem
Det kan naturligtvis vara så också att BO helt enkelt var för snäll och naiv. Hon har lånat ut en massa pengar till väldigt otrevliga personer. Hon tog för givet att de skulle betala tillbaka men när hon insåg att hon inte skulle få en spänn blev hon arg och det räckte för att GM skulle bestämma sig för att avsluta gnällkärringen. Det kan vara så enkelt men framtiden får väl utvisa det korrekta motivet och hur mordet gick till.
Citera
2016-07-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.F-ritzl
Ingen av dom är med i någon kriminell grupering.

Jag kan nästan lova dig att det finns 0 koppling till varken R&W eller H.A. Det är ett önsketänkande.
Citera
2016-07-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eihpos
Jag kan nästan lova dig att det finns 0 koppling till varken R&W eller H.A. Det är ett önsketänkande.
Jag är 99% säker, den andra 1% är helt otänkbar
Citera
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

De kan ha funnits inspiration ur dessa grupperingars modus operandi.
Citera
Medlem
brutenbryggas avatar
Citat:
Vad tippar ni på för straff?

Jag hoppas dom inser att det givetvis startats en omfattande tråd på Flashback om deras hemska illdåd och av nyfikenhet läser igenom denna tråd. Här ska nämligen sanningen krypa upp till ytan hos dessa vidriga små individer, här får dom läsa hur andra (många) människors syn på dom själva är avskyvärd vilket bör sätta spår för hur de ser och uppfattar sig själva. Misslyckade feta fula ointelligenta värdelösa odågor för att sammanfatta det. Hoppas de läser här tids nog. Kan krydda på deras annars inte tillräckligt långa fängelsestraff eller vårdvistelser. Dra åt helvete med dom!
Senast redigerad av brutenbrygga 2016-07-05 kl. 00:26.
Citera
2016-07-05, 00:19
Medlem
Har vi rett ut vart gubbarna Mats och POH kommer in i bilden? Födda på 70-talet och hänger med 90-talister. Varför?
Citera
2016-07-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
OBS!!! detta är alltså inget jag tänder på, tvärtom.... men det är väl lite som att sitta på Liveleak och kolla på trasiga likbilder...
Nej inte jag heller för jag är en tjej som är hetero.....
Citera
2016-07-05, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.F-ritzl
Jag är 99% säker, den andra 1% är helt otänkbar

Jag vågar säga som jag gör pga insyn. Men tro som du vill.
Citera
2016-07-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Har vi rett ut vart gubbarna Mats och POH kommer in i bilden? Födda på 70-talet och hänger med 90-talister. Varför?
Det är inte särskilt ovanligt i dom kretsarna att det är väldigt blandade åldrar.
Citera
2016-07-05, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder

Det har/ har haft relationer med tjejerna i sällskapet
Citera
2016-07-05, 00:22
Medlem
Citat:
Jag vågar säga som jag gör pga insyn. Men tro som du vill.
Tror du misstolkat mig, kolla mitt första inlägg du citerade.
Citera
2016-07-05, 00:23
Medlem
saejverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Det är väl inte så långsökt att tro att BH's far (styvfar eller biologisk?) som senare åkte fast för våldtäkt mot barn även förgrep sig på BH när hon var liten. Den sortens upplevelser som barn kan tydligen lätt leda till grav övervikt beroende på hur man hanterar det, har jag läst/hört nånstans, källa: okänd.
Dessutom verkar hon ju ha utvecklat en något skev sexualitet med sexdebut redan vid 12 enligt egen utsago och med önskan att "domineras", varken det ena eller andra behöver förstås tyda på nån störning men skulle kunna vara en del av "pappa knullade med mig"-problematiken.

Jag spekulerar bara nu. Men hur som helst är hennes bakgrund inte nånting som direkt gör ett mord till en stor överraskning.

De är ju känt att hon har ett överdrivet stort bekräftelsebehov, skriker daddy issues om henne. Sen delar hon med sig om lite för mycket på facebook och sånt ibland. Hon hade "treat me like a princess, fuck me like a whore" som omslagsbild tidigare på facebook, har lagt upp videos på när hon twerkar sen nämnde någon annan tidigare att det finns videos när hon penetrerar sig själv med diverse saker (detta vet jag inte om de är sant dock för de är inget jag själv bevittnat).

Sen har jag fattat det som att hon har legat med rätt många, det behöver naturligtvis inte vara något dåligt ur huvud taget men man märker på henne att det inte är hennes sexualdrift som driver henne utan mer osäkerhet och bekräftelse.

Har festat med henne några gånger och träffat henne med kompisars kompisar och hon har alltid varit den högljudda "hej kom och kolla på mig". Hon försöker få det att se ut som att hon är så nöjd med sig själv (hon hette missexy nånting på instagram lol) men innerst inne är hon världens osäkraste person och jag tror hon är väldigt lätt manipulerad, man skulle i princip kunna få henne att göra vad fan man ville ungefär. De är den känslan jag fått av henne, att hon skulle kunna göra vad som helst för att få folk att tycka om henne, eller för att få passa in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in