Citat:
Ursprungligen postat av
HelgeBuk
Det är väl inte så långsökt att tro att BH's far (styvfar eller biologisk?) som senare åkte fast för våldtäkt mot barn även förgrep sig på BH när hon var liten. Den sortens upplevelser som barn kan tydligen lätt leda till grav övervikt beroende på hur man hanterar det, har jag läst/hört nånstans, källa: okänd.
Dessutom verkar hon ju ha utvecklat en något skev sexualitet med sexdebut redan vid 12 enligt egen utsago och med önskan att "domineras", varken det ena eller andra behöver förstås tyda på nån störning men skulle kunna vara en del av "pappa knullade med mig"-problematiken.
Jag spekulerar bara nu. Men hur som helst är hennes bakgrund inte nånting som direkt gör ett mord till en stor överraskning.
De är ju känt att hon har ett överdrivet stort bekräftelsebehov, skriker daddy issues om henne. Sen delar hon med sig om lite för mycket på facebook och sånt ibland. Hon hade "treat me like a princess, fuck me like a whore" som omslagsbild tidigare på facebook, har lagt upp videos på när hon twerkar sen nämnde någon annan tidigare att det finns videos när hon penetrerar sig själv med diverse saker (detta vet jag inte om de är sant dock för de är inget jag själv bevittnat).
Sen har jag fattat det som att hon har legat med rätt många, det behöver naturligtvis inte vara något dåligt ur huvud taget men man märker på henne att det inte är hennes sexualdrift som driver henne utan mer osäkerhet och bekräftelse.
Har festat med henne några gånger och träffat henne med kompisars kompisar och hon har alltid varit den högljudda "hej kom och kolla på mig". Hon försöker få det att se ut som att hon är så nöjd med sig själv (hon hette missexy nånting på instagram lol) men innerst inne är hon världens osäkraste person och jag tror hon är väldigt lätt manipulerad, man skulle i princip kunna få henne att göra vad fan man ville ungefär. De är den känslan jag fått av henne, att hon skulle kunna göra vad som helst för att få folk att tycka om henne, eller för att få passa in.