2016-11-28, 17:03
Medlem
Frågan är hur klara i huvudet dom var då dom blev gripna? Första förhöret skedde väl samma dag? Tjocksmocken BH var väl den som började berätta i stora drag vad som hänt och det minnet var det inget fel på om jag minns rätt. Med pengar på fickan kanske både langaren och bolaget fick mer besök än vanligt?

Att det är vajsing på samtliga är ingen överdrift men denna Benita kunde verkligen ta kommandot och man undrar om chauffören har en sexuell läggning att önska bli förödmjukad? När man läste hur hon behandlade honom och han löd som en hund så blev man fundersam. Så märkliga människor att inte ens en långfilm skulle bli trovärdig om man inte läst FUP.
Citera
2016-11-28, 17:24
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Ja, hade hon så mycket på kontot får hon räknas som en av de mer bemedlade Det var många som hade minus på kontot..

Sedan skrev jag om vårdbidrag/livränta, det är självklart livränta de fått som har sjukersättning/aktivitetsersättning. Detta är tragiskt ur så många olika aspekter att det är svårt att greppa det.
Dessa elva misstänkta är människor som saknar resurser på alla plan i livet. Visst händer det att man stöter på en eller två st, men att elva stycken samlas och dessutom begår ett mord är sanslöst.

Helt uppriktigt, hade någon trott på detta om det inte hade gått att läsa svart på vitt?
Känns som typ glada hudrik gänget gett sig ut på killer spree.
Citera
2016-11-28, 17:28
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Ja, det är faktiskt så jäkla illa!
Citera
2016-11-28, 17:33
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Frågan är hur klara i huvudet dom var då dom blev gripna? Första förhöret skedde väl samma dag? Tjocksmocken BH var väl den som började berätta i stora drag vad som hänt och det minnet var det inget fel på om jag minns rätt. Med pengar på fickan kanske både langaren och bolaget fick mer besök än vanligt?

Att det är vajsing på samtliga är ingen överdrift men denna Benita kunde verkligen ta kommandot och man undrar om chauffören har en sexuell läggning att önska bli förödmjukad? När man läste hur hon behandlade honom och han löd som en hund så blev man fundersam. Så märkliga människor att inte ens en långfilm skulle bli trovärdig om man inte läst FUP.

Jag funderade varför alla viker ner sig totalt i det andra förhöret, förutom B*nita som klappar ihop direkt. Men det måste ju vara så att häktningsförhandlingen har varit mellan första och andra och där måste åklagaren presentera tillräckligt stark bevisning för att de ska bli häktade och då gissar jag att han använt B*nitas historia och de andra inser deras första lögner inte håller längre.
Citera
2016-11-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Njaaa . . .glada Hudikgänget har ju en del talanger. De här däremot .. . . . .
Citera
2016-11-28, 17:36
Medlem
zapoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Jag funderade varför alla viker ner sig totalt i det andra förhöret, förutom B*nita som klappar ihop direkt. Men det måste ju vara så att häktningsförhandlingen har varit mellan första och andra och där måste åklagaren presentera tillräckligt stark bevisning för att de ska bli häktade och då gissar jag att han använt B*nitas historia och de andra inser deras första lögner inte håller längre.

Stämmer nog bra
Citera
2016-11-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Det var ju hon som hade telefonen vilken spelade in alla samtal och med hennes intelligens så trodde hon nog hon skulle få gå hem efter förhöret? Hon sa eller sms:ade innan gripandet att hon trodde "grisarna" skulle eventuellt bli långrandig så därför var hon tvungen att slänga i sig en big mac innan. Hon hade dessutom Maddes kort i bakfickan på "mysbyxorna" och var säker på att "mötet" skulle vara överstökat efter ett tag så hon kunde fortsätta shoppa. Man undrade efter att ha läst alla hennes listor när fan hon sov? Hon verkade vara vaken och bruka telefonen dygnet runt.
Citera
2016-11-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Njaaa . . .glada Hudikgänget har ju en del talanger. De här däremot .. . . . .
Dessutom är dom snyggare.
Citera
2016-11-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

De blev gripna flera veckor efter mordet, Benita var ju på kryssning vid midsommar.
Citera
2016-11-28, 17:58
Avslutad
Vad är glada Hudiks gänget? Typ som Stefan och Christer?
Citera
2016-11-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De blev gripna flera veckor efter mordet, Benita var ju på kryssning vid midsommar.
Jag menade samma dag dom blev gripna och vet att det var i början av juli. Därför tror jag att langaren blev välbesökt i någon veckas tid och sömnen var väl sisådär. Måste vara jobbigt då med omställningen och att sitta i förhör utan att få sina doser.
Citera
2016-11-28, 18:00
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vad är glada Hudiks gänget? Typ som Stefan och Christer?
ICA-Jerrys teatersällskap, downisar och deras vänner, ett skönt gäng i motsats till Dala-patrasket.

Det finns nog ingen motsvarighet till dessa, i framtiden kommer dom bli måttstocken för inavlade Darwinawards.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in