Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jaha du kriminologen2016, och varför vill du upplysa mig om det? Jag har inte kommenterat dina teorier men att det inte är plogat ända fram hos POH framgår rätt tydligt i utredningen. Det som jag inte sett tydligt i utredningen är att han är aktiv NMR-anhängare (eller HA heller för den delen) och att det ligger bakom mordet.
Ähh, kan inte låta bli att slänga mig in i detta..
Jag kan hålla med ursprungsinlägget, där det påpekas att de skall ha en politisk bakgrund som gör att de skulle på något sätt agera på detta sätt.
Benita själv är väl bi-sexuell, så om Maddes sexuella läggning skulle vara orsaken, till det brott de begått, talat emot dem själva.
Men, kan nog kanske påstå, att denna politiska åsikt de har då, om det nu är ens så.
Kan vara en del i denna grupps "vi-tänk", där man tappat sin eget inviduella jag-tänk.. All for one-one for all, som de sjöng med i låten forever angel, under tiden de mördar hen.
De är så kallade HA-supporters, och jag tror inte ens det, förstår de vad det står för..
Jag kan nog, med RAK ARM, påstå, att detta gängs politiska eller supporters av något slag, är mer att de vill tillhöra något som de tycker är större än dem själva..
Tror inte att de har uppbackning varken politiskt eller av något mc-gäng.
Och detta kommer att visa sig i framtiden, om det inte redan gjort det.
PO har redan blivit hotad i häktet...
Men klart är deras politiska tänk, kanske en bidragande orsak..
Borlänge är ansträngt när det gäller flyktingpolitik, försvarsminister Peter Hultqvists hemort.