Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-01, 17:04
  #1
Medlem
Jag har precis köpt en ny Iphone 6. Jag har tidigare haft en Iphone 5. Hur gör jag för att föra över mina sms och kontakter till min nya telefon? Följer de med automatiskt när jag aktiverar mitt nya sms-kort? (med samma telefonnummer) eller vad ska göra?
Jag har försökt återskapa från säkerhetskopia, men itunes säger att det är för gammal programvara eller något liknande, så hur gör jag?
Sist fungerade det utan problem när jag köpte ny telefon, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.
Citera
2016-07-01, 17:16
  #2
Medlem
Spara dina meddelanden till iCloud och sen loggar du in med samma konto på din nya telefon.

Gäller även bilder, intakter osv.
Citera
2016-07-01, 17:41
  #3
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har precis köpt en ny Iphone 6. Jag har tidigare haft en Iphone 5. Hur gör jag för att föra över mina sms och kontakter till min nya telefon? Följer de med automatiskt när jag aktiverar mitt nya sms-kort? (med samma telefonnummer) eller vad ska göra?
Jag har försökt återskapa från säkerhetskopia, men itunes säger att det är för gammal programvara eller något liknande, så hur gör jag?
Sist fungerade det utan problem när jag köpte ny telefon, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.

Sätt igång din telefon som en ny telefon.
Uppgradera mjukvaran.
Nollställ telefonen.
Sätt igång som återställning från säkerhetskopia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback