Citat:
Ursprungligen postat av
Undrande87
Hej,
Risken för att denna tråden ska översvämmas av oseriösa svar är jag beredd på,
Jag är också beredd att det blir många ”idiotisk ide” här.
Men läget är som följer.
Jag är skuldsatt upp över öronen, till riktigt jävliga aktörer,
Därav har jag ett par dagar på mig bara att ordna fram 300.000 kronor.. Pengar jag inte har.
Normalt sätt hade jag bara tagit ett banklån så är det klart,
Men till saken hör att jag har nu 7 anmärkningar kvar bara, alla sju går ut om 4 månader bara och sen tar jag ett samlingslån på min bank och helt enkelt har lån den vägen.
Jag har dock ingen tid mer, dessa lirare vill ha pengarna och dom vill ha dom nu. Det gör att jag måste skaka fram dom, provat vänner,familj,bekanta. Nada där.
Har en bra inkomst men hjälper mig inte nu.
Har cirka 15 dagar på mig,
Så jag är beredd att göra något fruktansvärt efterblivet och det är att låna pengar utav stökiga aktörer, HA,Bandidos you name it.
Då jag är hyfsat laglydig så vet jag inte riktigt hur man går till väga, höra sig för?
Kolla med stökiga vänner?
Hur fan gör man?
Vilken ränta tror ni jag kan vänta mig?
Någon som lånat pengar av ”sharks” tidigare, hur har det gått?
Det gäller alltså 4 månader, sen tar jag lån på en bank och betalar tillbaka till dessa.
Varför jag är desperat beror helt enkelt på att jag redan fått mottaga hot och jag tror inte att det stannar vid det,
Att kontakta myndigheter är givetvis ett alternativ men som ni själva förstår så lär det kosta mer än det smakar...
¨
att joina HA , bandidos, mongols eller vilken motorcykel klubb som helst för pengarna kan du glömma. Dem får inte så mycket pengar på en kort tid, dem måste dela all pengar dem tar in. Och innan du får så mycket pengar måste du få din "patch" och det tar tid. Det är ingen ide. Råna en bank kan du alltid göra hehe. eller butiker på kvällar, eller hitman kan du vara

. och om du är livrädd så kan du begå ett brott så du hamnar i fängelse