Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Kanske har man använt en rullande robot som kan avlossa en typ av skott. Jag "tycker" det vore bättre att införskaffa en rullande robot som kan knipsa av sladdar och skära upp bombväskor.
Gärningsmannens identitet och etnicitet borde någon gång avslöjas för sekretess gäller ej åtalsförhandlingar och domar.
Det kan vara en person med "utländsk härkomst", mest troligt, men det finns också svenska rättshaverister med mentala låsningar. Jag bedömer det som 70%----30% sannolikhet...

....
Det blir bara värre...

....
Utan att veta säkert, så vågar jag mig ändå på att säga att klientelet på detta socialkontoret består av minst 50% Svenskar. Bidragsberoendet är inte så utbrett, men det finns rätt gott om alkisar och även en och annan blandmissbrukare i Majorna, billiga hyresrätter, allmännyttan äger ca 50% av fastighetsbeståndet. 4,4% är arbetslösa eller i arbetsmarknadsprogram, och det finns 779 individer i stadsdelen som är i långtidsberoende hos soc. Dvs 1,2% av befolkningen. 14,5% av befolkningen har utländsk bakgrund, varav iranier och finnar är de största grupperna, följt av polacker, kineser och juggar.