• 1
  • 2
2016-06-29, 13:08
Medlem
Opiatklass avatar
Jag själv är bara 19 år gammal detta året. Hon betalar för maten och hyran också och snyftar är det fan första gången jag sett henne göra.

stort sett aldrig hört henne gnälla utan alltid otroligt tacksam för allt.

Vi har vart tillsammans ett tag och klarat oss igenom mycket.

Därför jag blivit så orolig nu när hon verkligen visar att hon mår dåligt.
Citera
2016-06-29, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiatklas
Tjena fb jag behöver verkligen hjälp angående min flickväns mående.

Hon har haft det väldigt svårt i sitt liv med en massa våldtäkter inom familj och pojkvänner som hon haft innan och även av okända.

Hon har även haft ett brett drogmissbruk. Till följd av det har hon vart på en massa olika behandlingshem och låsta sis hem.

Nu har hon dock vart helt ren i 7 månader vilket gör mig väldigt stolt.

Problemet är nu att hon har haft väldigt mycket självmordstankar och har det väldigt svårt nu och visar det genom att vägra prata och är väldigt svängig i humöret mot mig.

Hon har försökt skaffa hjälp av både socialen och behandlingshem innan men socialen vägrar hjälpa henne med nåt när hon inte knarkar och behandlingshemmet hon var på tyckte hon skulle sluta gnälla när hon öppnade sig om våldtäckterna.

Jag vill verkligen hjälpa henne på nåt sätt men vad jag än gör så säger hon att jag behandlar henne som skit och jag gör hennes liv värre.

Nu behöver jag er hjälp om vad jag kan göra. Jag har aldrig sett henne så förstörd innan och det gör mig rädd eftersom hon är otroligt stark och brukar inte visa sitt mående såhär.

Snälla hjälp mig!!

Varför dejtar du sån trasig människa? Byt tjej. Annars får hon ta tag i sitt egna liv. Träna på att bli stabilare. Psyk akuten vid behov. Sen kan hon beställa milda droger på internet som hon använder vid behov också.

Finns inget du kan göra. Jag antar att du är med henne pga sex, och hon med dig för att du är stabil och ofarlig. Njut av det du har.
Citera
2016-06-29, 14:08
Medlem
Opiatklass avatar
[quote=DaBeast|57712708]Varför dejtar du sån trasig människa? Byt tjej. Annars får hon ta tag i sitt egna liv. Träna på att bli stabilare. Psyk akuten vid behov. Sen kan hon beställa milda droger på internet som hon använder vid behov också.

Finns inget du kan göra. Jag antar att du är med henne pga sex, och hon med dig för att du är stabil och ofarlig. Njut av det du har.[/
Senast redigerad av Opiatklas 2016-06-29 kl. 14:56.
Citera
2016-06-29, 19:05
Medlem
Opiatklass avatar
Bästa sätt att ta livet av sig på ka?
Citera
2016-06-29, 19:06
Medlem
Opiatklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaim
Riktigt svår situation det där. Man kan aldrig styra vad folk gör eller tänker. Skulle jag vara du så skulle jag helt enkelt försöka med det du redan gör. Försök prata ut med henne, skulle detta inte fungera så kanske hon behöver utskrivna läkemedel för att lugna henne. Detta kan bli svårt dock med tanke på att du nämnde tidigare missbruk. Skicka henne till en psykiatriker?
Tänkte ta o skjuta skalle. Av mig. Några tips??
Citera
2016-06-29, 19:07
Medlem
Opiatklass avatar
Citat:
Får bli en ren o skär opium överdos. Följ min video på redtube va
Citera
2016-06-29, 19:08
Medlem
Opiatklass avatar
Citat:
Kl 25 igår kväll så blir de att skjuta mig själv. Bestämt mig nu va
Citera
2016-06-29, 19:09
Medlem
Opiatklass avatar
Citat:
Kl 25 igår kväll så blir de att skjuta mig själv. Bestämt mig nu va
HELA Tråden här handlar om ett subtilt sätt att fråga om att ta livet av mig. Tack admins för hjälp. Mitt liv ligger på ett samvete. Mina sista ord blir.. 1312 #ftp#ftw#acab
Citera
2016-06-29, 19:10
Medlem
Opiatklass avatar
Citat:
HELA Tråden här handlar om ett subtilt sätt att fråga om att ta livet av mig. Tack admins för hjälp. Mitt liv ligger på ett samvete. Mina sista ord blir.. 1312 #ftp#ftw#acab
Känner att jag och livet är likadant som döva människor. Vi hör inte ihop helt enkelt
Citera
2016-06-30, 10:15
Medlem
Opiatklass avatar
Jag ljög om allt. Har inte ens en flickvän
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto