2016-06-28, 11:44
Avslutad
Hej, jag ar en total nyborjare med gambling och gjorde min forsta vinst pa Brexit. Nu ar jag sugen pa att betta pa presidentvalet i USA och Trump.

Basta oddsen just nu ligger pa 3x pengarna. Ar det bra att satsa nu eller ligga med is och vanta till valet?

Tack for tips.
Citera
2016-06-28, 11:58
Medlem
Stoorhaters avatar
Personligen tror jag massa skit om Hillary kommer bevisas snart så då kommer Trumps odds gå ner. Jag skulle hellre lägga lappen nu än senare. Men det är ju bara min känsla, håll mig inte skyldig vid ordet.
Citera
2016-06-28, 11:59
Medlem
augusta66s avatar
Kan föreställa mig att Trumps chanser för seger i presidentvalet inte kommer att anses för större längre fram (snarare det motsatta) - oddset lär gå upp.....

CNN kör en sida, där man låter 'folket' rösta interaktivt och där står det just nu 80-20 i Clintons (demokraternas) favör vad gäller valet om presidentposten....

http://edition.cnn.com/specials/politics/predict
Citera
2016-06-28, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av augusta66
Kan föreställa mig att Trumps chanser för seger i presidentvalet inte kommer att anses för större längre fram (snarare det motsatta) - oddset lär gå upp.....

CNN kör en sida, där man låter 'folket' rösta interaktivt och där står det just nu 80-20 i Clintons (demokraternas) favör vad gäller valet om presidentposten....

http://edition.cnn.com/specials/politics/predict

Tack, fundera pa att satsa en del nu och vanta och se om det gar upp.
Citera
2016-06-28, 12:12
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoorhater
Personligen tror jag massa skit om Hillary kommer bevisas snart så då kommer Trumps odds gå ner. Jag skulle hellre lägga lappen nu än senare. Men det är ju bara min känsla, håll mig inte skyldig vid ordet.
Wikileaks har ju sagt att dom har mer att avslöja kring henne, räcker med en skandal för att sänka henne rejält.
Citera
2016-06-28, 12:35
Medlem
augusta66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Wikileaks har ju sagt att dom har mer att avslöja kring henne, räcker med en skandal för att sänka henne rejält.

Valet hålls 8-november, demokraterna (kandidater: Clinton och Sanders) och republikanerna (finns väl bara Trump kvar...dock ett stort motsånd internt hos Republikanerna mot Trump) nominerar sina officiella kandidater utgången av juli 2016.

Sen blir det nog reklamindustrin och kandidaternas egna förmåga att hantera den väldigt intensiva perioden med många resor, ständiga fokus från media som avgör utfallet - och där tror jag att Hillary är tuffare (she knows the game) än en Trump som ju nästan skjuter sig själv i foten, så snart han öppnar käften.... Trump är ett lätt 'offer' i mediasammanhang.

Hur långt över odds 3 på Trump som president man kommer är svårt att veta, men som sagt, så tror jag att det kan bli bättre än odds 3...
Citera
2016-06-28, 15:52
Medlem
Är personligen väldigt involverd i den marknaden. Är det bästa oddset du kan hitta 3 på trump då ska du hålla dig borta, finns bra mycket odds för tillfället. Du verkar inte kunna din sak.
Citera
2016-06-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imsmarter
Är personligen väldigt involverd i den marknaden. Är det bästa oddset du kan hitta 3 på trump då ska du hålla dig borta, finns bra mycket odds för tillfället. Du verkar inte kunna din sak.
Håller med. Trump kommer med stors sannolikhet förlora pga kramp och hamna i koma och DÖ. Detta har skett 5ggr tidigare. Det sägs att han vägrar ta sin medicin som förebygger DETTA.
Det kommer från en säker källa, gällande hans medicin intag, som han vägrar att använda. Jag antar att han inte vill använda dom på grund av privata skäl. Donald Trump = Falling Down, so take your time and wait for a while. and see it live. SO Be happy that you have some good info now.
Citera
2016-06-28, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Hej, jag ar en total nyborjare med gambling och gjorde min forsta vinst pa Brexit. Nu ar jag sugen pa att betta pa presidentvalet i USA och Trump.

Basta oddsen just nu ligger pa 3x pengarna. Ar det bra att satsa nu eller ligga med is och vanta till valet?

Tack for tips.
Betfair har 4,60 på Trump för stunden! Jag bettade på Trump i april och då låg oddset på 5,50. Som lägst har oddset varit 3,25. Sålde en del till under 4 gånger degen men ligger kvar på det mesta och tänker avvakta. Mycket kan hända innan det är dags för val i november.
Senast redigerad av maimiitang 2016-06-28 kl. 18:27.
Citera
2016-06-28, 18:32
Medlem
Readyfreddies avatar
Skulle aldrig våga gå in med någon större summa så här tidigt.

Däremot blir det ju ett riktigt guldläge om OU visar på hyggligt knapp seger för Clinton fram mot november.
Citera
2016-06-29, 22:59
Medlem
Calvinss avatar
Sportingbet erbjuder 4.0 på Trump, Smarkets 4.32, Bet365, Betway och Ladbrokes erbjuder alla 3.75.
Citera
2016-06-30, 00:40
Avslutad
Jag anvander oddschecker (.com).

Finns det en annan sida? Enligt oddschecker ar basta oddset 3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in