Citat:
Ursprungligen postat av
Captain Caustic
Är bara intresserad, vad får dig att tro att Trump ska ta hem valet?
Det är ju väldigt mycket som talar för att Trump inte har en chans.
Tja, låt oss säga som så, att jag är egensinnig

Och det finns väldigt mycket som talar för att Trump tar hem valet. Bradleyeffekten bland annat, men även Alan Lichtman's korrekta statistiska analyser:
Trump is headed for a win, says professor who has predicted 30 years of presidential outcomes correctly:
https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/09/23/trump-is-headed-for-a-win-says-professor-whos-predicted-30-years-of-presidential-outcomes-correctly/
Utöver detta är Trump otroligt
synkromystisk, till den graden att han -- för min del -- känns som en ödesgrej helt enkelt, att Trump som president är en ödesfråga som är oundviklig.
Med det sagt så är jag beredd att bränna lite pengar på snubben. Och det motiverar mig ännu mer med tanke på den stora vinsten man kan få av att vinna på Trump, än ett "säkrare kort" som Hillary, som bara ger lite extra i vinst.
Hur som helst vore det trevligt att få lite bra rekommendationer osv. Jag är ingen speltorsk, jag hatar pokerkultur och allt sådant trams, och jag har aldrig gamblat i mitt liv (vad jag kan minnas i alla fall). Har inte tänkt börja heller, bara Trump som jag kan tänka mig göra ett undantag för.