2016-06-27, 14:32
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle23074348.ab

Vad tror ni om detta? Är det medlen i kroppen som gjorde honom arg på parkeringen?
Kan detta vara en vanlig dag för honom? Hade han problem med droger / doping?

Skulle vara intressant att veta, jag vet inte ens vem han är. Aldrig sett honom tror jag
Citera
2016-06-27, 16:52
Medlem
RonHowards avatar
Citat:
– Han älskade alla och var väldigt snäll. Han var en slagskämpe men privat var han en fantastisk kille, säger hans moster Sharon Jimmo till CBS News.

Sån här citat har jag aldrig begripit mig på. Hennes personliga upplevelse av honom är ju högst subjektiv, dessutom förmodligen grundad på en handfull barnkalas, julfiranden och andra "högtidligheter".

Kunde man fråga Josef Fritzels moster om honom så skulle hon förmodligen lovorda honom som en mycket trevlig pojke osv.

Ryan Jimmo har i intervjuer verkat vara en trevlig person, sportslig och uppriktig i sina svar. Men det är svårt att avgöra om han "put on a show" framför kameran och beter sig vidrigt vid sidan av.
Citera
2016-06-27, 19:44
Medlem
krakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle23074348.ab

Vad tror ni om detta? Är det medlen i kroppen som gjorde honom arg på parkeringen?
Kan detta vara en vanlig dag för honom? Hade han problem med droger / doping?

Skulle vara intressant att veta, jag vet inte ens vem han är. Aldrig sett honom tror jag
Du kanske inte är så värst "erfaren UFCare" trots allt? För övrigt tycker jag att du borde vända på frågorna. Vad hade idioterna som kör över någon för medel i kroppen? Är det en vanlig dag för dem?
Citera
2016-06-27, 19:47
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakan
Du kanske inte är så värst "erfaren UFCare" trots allt? För övrigt tycker jag att du borde vända på frågorna. Vad hade idioterna som kör över någon för medel i kroppen? Är det en vanlig dag för dem?

Precis!

Nej nån erfaren UFCare har hen visat i andra inlägg att så inte är fallet. Det är uppenbart.
Citera
2016-06-27, 20:39
Medlem
Mx_1337s avatar
Jimmo. En journeyman som kom in i UFC med dunder och snabb KO-seger och sen gick det väl sådär. Var väl en av dem som högst uttalade sitt missnöje med Reebok-dealen och behovet av facklig representation för fighters.
Säkert någon, någonstans på internet, som drar ner foliehatten och menar att Zuffa betalat någon för att fimpa honom medelst motorfordon. Men de brydde sig väl knappast om kritiken, kontraktet blev han av med innan dealen var sjösatt dessutom.

Trist oavsett, en hel del både gamla och fortfarande aktiva kampsportare som dött senaste tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in