2016-06-27, 00:51
Bannlyst
Vet inte om detta är rätt forumdel men testar, mod får flytta annars. Tycker det är väldigt attraktivt med manliga kroppar, och grova hårda kukar, men tycker bara det är attraktivt att se när män knullar kvinnor. Jag vill absolut inte (och äcklas rent av) av bögsex, män som suger kuk, kysser män osv. Tycker manliga kroppar är väldigt vackra, och tycker det är en mycket vacker syn med en maskulin man som knullar en kvinna, och den fantasi som gör mig mest kåt är att gangbanga en kvinna tillsammans med max 2-3 män. Någon mer som har denna typ av attraktion?
Senast redigerad av cumshooter 2016-06-27 kl. 00:56.
Citera
2016-06-27, 00:57
Medlem
Svenskares avatar
Visst kan män vara vackra och stiliga, men inte fan vill man ha sex med dem, eller a i alla fall min egen åsikt. Kvinnor däremot är fräna och härliga på alla sätt och vis, men bara en del av dem kan ha den där manliga elegansen som infinner sig hos stiliga män.
Citera
2016-06-27, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Visst kan män vara vackra och stiliga, men inte fan vill man ha sex med dem, eller a i alla fall min egen åsikt. Kvinnor däremot är fräna och härliga på alla sätt och vis, men bara en del av dem kan ha den där manliga elegansen som infinner sig hos stiliga män.
Asså, jag håller me dej, gillar åsså fruntimmer mä typ tuttar å fitta....
Citera
2016-06-27, 01:06
Medlem
Det låter oroväckande, du borde genast söka upp någon psykakut, direkt!
Detta slutar inte bra om du låter det gnaga!
Citera
2016-06-27, 04:03
Medlem
Energivattens avatar
Tror du är porrskadad, inte för att du finner män estetiskt vackra utan för att du vill dela på en kvinna med andra män. Du glorifierar det hela och tycker det är lite "förbjudet" eller whatever. Men har väldigt svårt att tro att du skulle göra det i verkligheten ens om du fick chansen.
Citera
2016-07-01, 09:46
Bannlyst
porrskada somsagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här