Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-25, 13:22
  #1
Medlem
Sesambiffs avatar
Man i 20-årsåldern och en 25åring kört av vägen på natten och voltat ut på en åker.
Första uppgifterna gör gällande att båda är allvarligt skadade.
Nu ska en vara avliden.

En avliden efter våldsam singelolycka i Ljustorp
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23065449.ab


Vilka är det?
Att tro att alkohol inte var med i bilden känns befängt...
Citera
2016-06-25, 15:59
  #2
Medlem
FreshMilks avatar
Dom tar väll drog och alkohol test nästan med en gång så det hade stått i tidningen isf. Någon har kört för fort bara, ganska korkat om det var kraftig nederbörd...
Citera
2016-06-25, 16:28
  #3
Medlem
Killen som avled heter *ars *laktarn *ollen
L
S
S
Citera
2016-06-25, 17:15
  #4
Medlem
FreshMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Killen som avled heter *ars *laktarn *ollen
L
S
S
Han sökte partytält och lite annat till midsommar, undrar om han anordnade fest?
Han postade en bild på en cross och en bil som slirade, kanske var med den gröna bmw han körde av vägen?
Citera
2016-06-27, 15:36
  #5
Medlem
Den fjärde juni postade ovan nämnde en bild på fejan med texten "If one day speed kills me, don't cry 'cause I'll be smiling"... Deppigt.
Citera
2016-06-27, 16:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trickanor
Den fjärde juni postade ovan nämnde en bild på fejan med texten "If one day speed kills me, don't cry 'cause I'll be smiling"... Deppigt.

Ska vi gissa att han var riktigt jävla skitnödig och knappast satt och log? 🤔
Citera
2016-06-27, 18:09
  #7
Medlem
Vem var det som var med i bilen?
Vem var det som körde?
Citera
2016-06-28, 00:34
  #8
Medlem
Det va Lars som körde. Båda hade slungas ut ur bilen och låg långt från bilen enl rykte så låg motorn 50 meter från bilen. Så gick troligt vis väldigt fort och inte nyktra. skulle hem till den andre som jag inte är helt säker på namnet men bor bara 5 min från olycksplatsen och skulle "bara " hem till han och hämta något och sedan återvända till festen. Andra killen som ligger på iva har sådana skallskador att man inte tror han klarar sig, skulle han klara sig så är det inge roligt liv som väntar .
Det här är vad jag har fått sagt till mej av en god vän till Lars . Men inget jag kan bekräfta om allt stämmer.
Citera
2016-06-29, 03:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Det va Lars som körde. Båda hade slungas ut ur bilen och låg långt från bilen enl rykte så låg motorn 50 meter från bilen. Så gick troligt vis väldigt fort och inte nyktra. skulle hem till den andre som jag inte är helt säker på namnet men bor bara 5 min från olycksplatsen och skulle "bara " hem till han och hämta något och sedan återvända till festen. Andra killen som ligger på iva har sådana skallskador att man inte tror han klarar sig, skulle han klara sig så är det inge roligt liv som väntar .
Det här är vad jag har fått sagt till mej av en god vän till Lars . Men inget jag kan bekräfta om allt stämmer.

har fått ny Info som jag själv kan stå för och är att passageraren klara sig relativt bra. Minns dock inget från olyckan. Lars har alltid gillat fart och fläkt men fick sent körkort som för bara ett halvår sedan. Allt tyder på en tragisk olycka och hoppas Lars får sova gott utan bli anklagad för massa strunt som cirkulerar.
Detta kompis gäng har haft det tufft med vänner som råkat illa ut i olyckor. En av bästa vännerna till Lars va 20åringen som va ute och gick på motorvägen i Timrå och vart över körd. Whiliam. året innan va det killen med cross som fronta med bil. Emil. och sedan Rasmus och Dennis som vart jagade av snuten över öppna bron.
Citera
2016-06-30, 11:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
har fått ny Info som jag själv kan stå för och är att passageraren klara sig relativt bra. Minns dock inget från olyckan. Lars har alltid gillat fart och fläkt men fick sent körkort som för bara ett halvår sedan. Allt tyder på en tragisk olycka och hoppas Lars får sova gott utan bli anklagad för massa strunt som cirkulerar.
Detta kompis gäng har haft det tufft med vänner som råkat illa ut i olyckor. En av bästa vännerna till Lars va 20åringen som va ute och gick på motorvägen i Timrå och vart över körd. Whiliam. året innan va det killen med cross som fronta med bil. Emil. och sedan Rasmus och Dennis som vart jagade av snuten över öppna bron.



Var Lars ensambarn? Var inne o kollade hans o farsans facebook. Jäkla tragiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback