ja vad tror ni...kan man bli deprimerad för att man är sexuellt frustrerad?
Har aldrig haft något sexliv och kommer aldrig att ha.
Längtar efter beröring så att det känns i hela kroppen och mår skitkasst på grund av detta. Framförallt längtar jag efter att sova tillsammans med någon.
Längtar efter beröring så att det känns i hela kroppen och mår skitkasst på grund av detta. Framförallt längtar jag efter att sova tillsammans med någon.
Någon mer?
Tror snarare din deppighet grundar sig i din tanke att "kommer aldrig att ha ett sexliv". Varför tror du inte det?
Sånt sitter oftast i huvudet. Har du socialt ångest? Tycker du att du är ful? etc. Det går att träna det mesta. Tjejer/killar är inte så svåra som du skulle kunna tro.
Du är precis som mig. Skulle också vilja veta hur det känns att vakna upp med någon brevid sig eller att få höra orden "Jag älskar dig". Jag misstänkte redan från tioårsåldern att jag inte var som alla andra och att jag förmodligen skulle sluta såhär. Och nu 20 år senare så kan jag säga att jag fick rätt. Jag har alltid vetat att jag aldrig kommer få ha en relation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!