2005-11-29, 18:06
Citat:
Jag har inget problem med hårdare diskussioner. Det är inte det jag pratar om här.
Ursprungligen postat av El Zorro
Jag debatterar betydligt mildare nu än innan jag blev mod, men det är något jag tänker sluta med. Tänker inte gå runt med silkesvantar och krama mina meddebattörer, detta är Flashback. Hårda diskussioner hör till och bör uppmuntras. Hellre folk som ligger på gränsen när det gäller personangrepp än en massa loungechattare.
Citat:
Det gör de kanske inte alla gånger. Man ska dock tänka på vi användare pratar med varandra, precis om ni moderatorer...
Ursprungligen postat av El Zorro
Är det någon som fått olämpliga PM från moderatorer så bör denne någon ta upp det med admin. Vilka moderatorer är det du anser mobbar användare och på vilket sätt?
Citat:
Självklart är det bra att ni agerar. Men är det inte konstigt att två moderatorer får varningar en vecka efter varandra?
Ursprungligen postat av admin
Moderatorer som missköter sig blir avsatta.
Du noterar att vi agerar när vi ser någon moderator agera felaktigt, men du verkar inte glad.
Det är väl jättebra att vi agerar, och är noga med att moderatorerna följer regelverket. Förstår faktiskt inte din kritik.
Du noterar att vi agerar när vi ser någon moderator agera felaktigt, men du verkar inte glad.
Det är väl jättebra att vi agerar, och är noga med att moderatorerna följer regelverket. Förstår faktiskt inte din kritik.
Handlar det om en sammanträffande, eller är det helt enkelt så att en del moderatorer inte klarar av att behandla alla lika? Det är en stor skillnad mellan mobbning/personagrepp och tillrättavissa användare.
Citat:
När har jag klagat för klagandets skull?
Ursprungligen postat av admin
Verkar mest som klagande för klagandets skull.
Hoppas givetvis att jag har fel, så du är välkommen att förtydliga din kritik.
Hoppas givetvis att jag har fel, så du är välkommen att förtydliga din kritik.
Jag kan tyvärr inte vara mer konkret än så, eftersom jag inte vill peka ut enskilda användare, som en del moderatorer väldigt duktiga på... Läs mellan raderna, precis som jag gjorde hittills...
/Cody