2016-06-21, 14:41
Medlem
tsaren2s avatar
Hög tid för en tråd om dess Stockholmspojkar, denna grupp består av Bladee, Thaiboy, Ecco2k och Whiteamor. Ni som känner till Yung Lean och sadboys lär vara medvetna om dessa personer likväl då de är stark sammankopplade.

Personligen så gillar jag starkt Whitearmors beats och låter samt så har de få låtar Ecco gjort varit mycket intressanta i min mening, de övriga två har jag inte fattat speciellt mycket tycke för.

Länkar till deras Soundcloud samt Youtube

https://www.youtube.com/channel/UCyj...xdGbSD86iq_SBw

https://soundcloud.com/gravityboys
Citera
2021-09-24, 18:09
Medlem
Cokeers avatar
bladee <3
Citera
2022-10-19, 21:48
Medlem
tweezysaabs avatar
Hur står sig FB användare när det kommer till DG egentligen?
Citera
2022-12-03, 16:05
Medlem
bigfilling74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweezysaab
Hur står sig FB användare när det kommer till DG egentligen?
Stort fan. Har nån lyssnat på sematary?
Citera
2022-12-15, 22:13
Medlem
tweezysaabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigfilling74
Stort fan. Har nån lyssnat på sematary?
Yes, tyckte det var ganska bra. En gnutta enformigt, men bra överlag. Föredrar artister som Yabujin, där snackar vi riktig musik. Förstår inte att en människa på denna jord skapat den musiken
Citera
2022-12-18, 00:21
Medlem
bigfilling74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tweezysaab
Yes, tyckte det var ganska bra. En gnutta enformigt, men bra överlag. Föredrar artister som Yabujin, där snackar vi riktig musik. Förstår inte att en människa på denna jord skapat den musiken
Får ta o kolla in honom
Citera
2023-02-16, 09:12
Medlem
iden2002s avatar
Okej vad tycker ni om "jobbiga" drainers. Ni vet folk som går runt och ropar draaainn gang konstant osv. Sånna vars enda personlighet verkar vara drain lixom. Självklart är det roligt att sb och gtb får mer uppmärksamhet men vissa beter sig så fånigt att jag har svårt att tänka så.
Citera
2023-02-17, 01:51
Medlem
Flashback är verkligen en plats för alla. Till och med flötiga drainers har fått en plats runt bordet verkar det som...

Skämt åsido, jag kan inte vara ensam med att tycka att hela DG lät mycket bättre för 3+ år sedan än vad de gör nu?
Det är som att Bladee tog ett bloss för mkt av sitt DMT. Eller så kanske jag bara har växt ifrån deras musik.
Citera
2023-02-22, 23:13
Medlem
iden2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaydilla
Skämt åsido, jag kan inte vara ensam med att tycka att hela DG lät mycket bättre för 3+ år sedan än vad de gör nu?
Det är som att Bladee tog ett bloss för mkt av sitt DMT. Eller så kanske jag bara har växt ifrån deras musik.

Jag håller med fullständigt. Över fastän det finns en del bra nya grejer känner jag ibland att gamla sb och dg hade mer charm. Jag vet inte om det bara är jag som känner det men det är någon speciell känsla gamla sb/dg tracks framhäver, som jag inte riktigt känner med deras nyare projekt. Som exempelvis på bladees platta gluee. Vet inte vad det är men kan tänka mig att det är den mindre polerade produktionen då…
Senast redigerad av iden2002 2023-02-22 kl. 23:56.
Citera
2025-03-25, 15:42
Medlem
vartskajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaydilla
Flashback är verkligen en plats för alla. Till och med flötiga drainers har fått en plats runt bordet verkar det som...

Cold Visions är fett, rekommenderas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in