Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 18:17
  #253
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutz2
Först av allt verkar Skattkärr vara en riktig rövhåla…

Skett annat som inte ens anmälts efter en snabb sökning på polisens sida....
https://www.facebook.com/varmlandspo...55993121177479

http://www.vf.se/nyheter/karlstad/26...lls-av-tre-man

http://nwt.se/karlstad/2015/02/02/kv...n-av-tre-man-i



Japp noterade samma sak det är klädseln på den mer passive GM#2 som neandertalarna i tråden fått det till ögonfärg.........



Varför skulle bilder visas? Polisen lär ha dokumenterat sedvanligt enl rutiner även i detta fallet.....
Att vi ej får se denna pingla blodig talar varken emot eller för....


Mina ifån-lurar faller ut hur lätt som helst.... Jag kan se hur mina skulle ramla ur om någon tar stryptag på mig iaf....
Legio? Har jag aldrig trott det var....


LOL i islamisternas ögon.... Tjejen här har väl jobbat mot islamism...?



Enig... Jag tror inte hon skulle få för sig hitta på grejer... Det är för alla vanliga dödliga en högtröskel att ens ringa 112....


Njae... Medförfattare får jag det inte till.... Står ju så här i beskrivningen..

"Boken innehåller också Taffan Ako Sharifs text, Feminism i Kurdistan."
Hon har bara fått cred för texten....


Detta jag menar... Det framgår i artikeln ur sammanhanget i meningen att det är nyanser på tröjan.. Läs igen....
Finner det osannolikt att det är kopplat till hennes antirasism.. Nyinflyttad säger hon själv...




Är du en av neandertalarna jag syftade på ovan....? Står tom. i GP artikeln hon säger hon nyss flyttat till Karlstad.. Kanske därför du inte stött på henne...?
Tror snarare hon inte pallat med alla Flashbackare som dömt detta som hittepå... Likt judenheten är inne på...




Nä ska jag ansluta mig och spekulera så tror jag många målat upp en bild av Crouching Tiger Hidden Dragon..
Hon har bitit killen i armen, sen viftat vilt med armar och fått in någon armbåge i magen och sparkat och fått in en träff på HGM... Lagt märke till killens ansiktsdrag ståendes på nära håll varpå ett bra signalemente på han kan ges.. Finner de ej osannolikt öht…
Den andre som sen inte varit med på överfallet från början har ju stått lite längre bort, där finns bara signalement på klädseln (!)…
Därefter ropat kom igen kom igen (typ vi drar?) och i sin feghet tagit en sten och kastat den i huvudet på BO... Det handlar ej om att få huvudet krossad av stenblock efter allt..

Ärligt? Jag tror många vill att det ska vara falskt för att de är etniska och ej blattepack.. Då hade snarare tongångarna från många varit annan och till hennes favör....

Slutligen...



Det kanske är sant då..? Och du sitter på bästa infon...? Jag var iaf uppväxt med bonn-heder och hade tipsat vad jag vet....


Njae dom skrek tydligen "Alla på en gång!" helt normalt när man är två personer! (enligt hennes egna uppgifter) Och signalement med ögonfärg blå/ljusblå uppgav hon på sin egen FB sida men raderade sen...
23:00 stressad situation, en av männen på ca:10m avstånd och hon lägger märke till nyansen på blått i hans ögon? Skärp dig! (pejla mobilen och åtala subban)
Citera
2016-06-26, 18:41
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
Njae dom skrek tydligen "Alla på en gång!" helt normalt när man är två personer! (enligt hennes egna uppgifter) Och signalement med ögonfärg blå/ljusblå uppgav hon på sin egen FB sida men raderade sen...
23:00 stressad situation, en av männen på ca:10m avstånd och hon lägger märke till nyansen på blått i hans ögon? Skärp dig! (pejla mobilen och åtala subban)

Nej du har fel... Inlägget är kvar i sin helhet, står inte alls något om ögonfärgen på GM#2... Neandertalare..?

Som jag sa ovan.. Varför de orden sagts får man fråga HGM..?

Minteori god som alla andras är väl att simulera gruppvåldtäkt och skrämma henne där och då.. Vedergällning för begångna gruppvåldtäkter...?

Men så var dem bara två och det blir bara WT av det hela...

Det finns nog massor av information som inte framgår av enstaka artiklar... Polisen gör nog så gott de kan.. De skickar ej dit hundar och tar jacka för teknisk undersökning om ej trovärdigheten också varit stark... Eller hur..?

I min värld är BO oskyldiga och ej ansvariga för brott de utsätts för...

Vidhåller, skulle hon varit svensk eller GM blattar från förorten hade tonen i tråden varit annan... Överfall är vedervärdigt oavsett offrets ursprung....

Det finns återigen folk här i tråden som bor i området och har till och med namn som passar in på signalementet.. Ta av dig foliehatten...
Fäster större värde i detta än alla teorier från randoms om varför detta måste vara osant..

Ska leta och shoppa dataprylar nu, hej!
Citera
2016-06-26, 19:27
  #255
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutz2
Nej du har fel... Inlägget är kvar i sin helhet, står inte alls något om ögonfärgen på GM#2... Neandertalare..?

Som jag sa ovan.. Varför de orden sagts får man fråga HGM..?

Minteori god som alla andras är väl att simulera gruppvåldtäkt och skrämma henne där och då.. Vedergällning för begångna gruppvåldtäkter...?

Men så var dem bara två och det blir bara WT av det hela...

Det finns nog massor av information som inte framgår av enstaka artiklar... Polisen gör nog så gott de kan.. De skickar ej dit hundar och tar jacka för teknisk undersökning om ej trovärdigheten också varit stark... Eller hur..?

I min värld är BO oskyldiga och ej ansvariga för brott de utsätts för...

Vidhåller, skulle hon varit svensk eller GM blattar från förorten hade tonen i tråden varit annan... Överfall är vedervärdigt oavsett offrets ursprung....

Det finns återigen folk här i tråden som bor i området och har till och med namn som passar in på signalementet.. Ta av dig foliehatten...
Fäster större värde i detta än alla teorier från randoms om varför detta måste vara osant..

Ska leta och shoppa dataprylar nu, hej!

Men man kan ju jämföra hur länge att nämnda varit ok och ens fått stått kvar på Facebook?

Citat:
Igår kväll slogs & stenades jag blodigt på en kvällspromenad ute i Skattkärr. Av två yngre svenska män.

Citat:
Igår kväll slogs & stenades jag blodigt på en kvällspromenad ute i Skattkärr. Av två yngre turkiska män.
Citera
2016-06-26, 20:01
  #256
Medlem
TarzansFarsas avatar
Ett väldigt lugnt område som sagt där alla känner alla. Beskrvining som hon gav angående dom misstänkta så borde området kunna snappa upp direkt på det ''165 cm lång, blåögd och går i hoodie? Amen det är ju kalles grabb''

Ifall inte polisen hittar en misstänkt inom snart eller inte går ut med en uppdatering snart så sannolikt detta en stor fet lögn. Vill gärna se en uppdatering från polisens sida angående detta.
Citera
2016-06-26, 20:04
  #257
Medlem
micro113s avatar
Verkar ju mer vara det politiska budskapet än någon info om överfall som hon vill sprida...

Txxx Axx Sxxx Kära vänner jag ser att många delat. Dela gärna inlägget och inte artikeln. Tusen tack för all hjälp.

Ställer mig jäkligt tvivlande till att historien stämmer ...
Citera
2016-06-26, 20:07
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men man kan ju jämföra hur länge att nämnda varit ok och ens fått stått kvar på Facebook?

Ja visst... Kanske därför många här inne är så envist bestämda på att det måste vara 100% påhittat och ger sig på BO..... Det stack i ögonen att läsa....?

Det här med turk dock... Något säger mig att BO som kurdkvinna inte är förtjust i turkar....
Kanske hade beskrivit än mer om det vore så....?

Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Ett väldigt lugnt område som sagt där alla känner alla. Beskrvining som hon gav angående dom misstänkta så borde området kunna snappa upp direkt på det ''165 cm lång, blåögd och går i hoodie? Amen det är ju kalles grabb''

Ifall inte polisen hittar en misstänkt inom snart eller inte går ut med en uppdatering snart så sannolikt detta en stor fet lögn. Vill gärna se en uppdatering från polisens sida angående detta.

Det finns ju en här i tråden som sagt som har ett namn som passar Kort minne....?
Släpp sargen nu Tarzan och kom med i matchen....

Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Blond, blåögd, stjärthaka, kort å runt 25-30 som skulle kunna göra det här... Finns ju en skattkärrspöjk som fastnar på min hornhinna iaf
Citera
2016-06-26, 20:25
  #259
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutz2
Ja visst... Kanske därför många här inne är så envist bestämda på att det måste vara 100% påhittat och ger sig på BO..... Det stack i ögonen att läsa....?

Det här med turk dock... Något säger mig att BO som kurdkvinna inte är förtjust i turkar....
Kanske hade beskrivit än mer om det vore så....?



Det finns ju en här i tråden som sagt som har ett namn som passar Kort minne....?
Släpp sargen nu Tarzan och kom med i matchen....


Ja hon har sagt att hon inte lever för Sverige utan hon lever och dör för Kurdistan. Det retar väl mest turkar det. Varför skulle liksom två värmlandspöjkar ge sig på henne? Hon verkar ju tro hon är en kändis också men vet liksom om henne helt ärligt som skrivit en artikel på Huffington Post...
Citera
2016-06-26, 20:51
  #260
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutz2
Ja visst... Kanske därför många här inne är så envist bestämda på att det måste vara 100% påhittat och ger sig på BO..... Det stack i ögonen att läsa....?

Det här med turk dock... Något säger mig att BO som kurdkvinna inte är förtjust i turkar....
Kanske hade beskrivit än mer om det vore så....?



Det finns ju en här i tråden som sagt som har ett namn som passar Kort minne....?
Släpp sargen nu Tarzan och kom med i matchen....


Jag är mer intresserad hur du kan vara 100% säker på att det inte är lögn?
Som sagt, omständigheterna runt det här fallet är väldigt mystiska. Ingen här på Flashback kan varken dementera eller bekräfta, men spekulera kan man gott göra.
Och tills några konkreta bevis läggs fram kommer jag utgå från ett källkritiskt perspektiv, och det hade jag gjort oavsett om gärningsmännen hade sagts varit svenska eller inte.
Att folk hittar på saker för att få stöd för sin politiska agenda händer på både höger och vänsterkanten.
Citera
2016-06-26, 21:15
  #261
Medlem
Zaedrewss avatar
Att det nu inte hänt kan man väl bara se på orten ifråga Skattkärr som. Kommer från liknade liten ort och om nu skit som detta hänt vore det allmän kännedom. Dessa två pöjkar hade sagt om detta till sin morsa, sin syster etc och det hade varit ute i bygden på nolltid. Hörde du om kvinnan som blev överfallen? Det var visst Evas grabb som gjorde det...
Citera
2016-06-26, 21:31
  #262
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Verkar ju mer vara det politiska budskapet än någon info om överfall som hon vill sprida...

Txxx Axx Sxxx Kära vänner jag ser att många delat. Dela gärna inlägget och inte artikeln. Tusen tack för all hjälp.

Ställer mig jäkligt tvivlande till att historien stämmer ...

Micro till och med du tvivlar då är det illavarslande för journalist-studerande tjejen Taffan Ako, ja du är ju annars en sanningens och de svagas budbärare.

Men jag tror att något hände, tex :
Två tjommar såg en söt liten tjej, som de försökte få kontakt med, hon hade öronen fulla av musik, den ene tog tag i henne, hon blev rädd och slog, killen blev arg och skrek puta (hora på Farsi) på Skattkärrska blev det, "-Blatte -h...a",
den andre stod en bit bort avvaktande som hon sa...ja sedan var det igång.

Och nej den andra killen sa inte "Alla på en gång" han sa sa "Allan kom eller Adam kom" och ingen Svensk kastar sten på en tjej, absolut inte en Värmlänning iallafall.
Citera
2016-06-26, 21:44
  #263
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmutz2
Ja visst... Kanske därför många här inne är så envist bestämda på att det måste vara 100% påhittat och ger sig på BO..... Det stack i ögonen att läsa....?

Det här med turk dock... Något säger mig att BO som kurdkvinna inte är förtjust i turkar....
Kanske hade beskrivit än mer om det vore så....?



Det finns ju en här i tråden som sagt som har ett namn som passar Kort minne....?
Släpp sargen nu Tarzan och kom med i matchen....


Ett namn finns INTE, jag skrev ett Namn.
Istället för hennes " Alla på en gång" ponerade jag att den perifera killen istället skrikit typ " Allan kom eller Adam kom" att hon hört fel.

Men det är en postare som säger sig känna igen signalementet, det är något helt annat, han vill tydligen inte ge sig till känna igen, mycket synd,

för jag tror att något har hänt som jag skrev till micro113:

Jag skriver samma till dig:
Två tjommar såg en söt liten tjej, som de försökte få kontakt med, hon hade öronen fulla av musik, den ene tog tag i henne, hon blev rädd och slog, killen blev arg och skrek puta (hora på Farsi) på Skattkärrska blev det, "-Blatte -hora",
den andre stod en bit bort avvaktande som hon sa...ja sedan var det igång.

Och nej den andra killen sa inte "Alla på en gång" han sa sa "Allan kom eller Adam kom" och ingen Svensk kastar sten på en tjej, absolut inte en Värmlänning iallafall.
Citera
2016-06-26, 22:55
  #264
Medlem
Detta är till 100% påhittade historia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback