Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-29, 18:43
  #529
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilltan
Eftersom han inte svarade på över ett dygn så tycker jag du hade rätt att gå vidare med ditt pick så därför reagerade inte jag.

Han får helt enkelt göra sitt pick när han ser detta men draften fortsätter som vanligt annars tycker jag.

Jo, hade egentligen inte bråttom för egen del utan ville inte att andra inte skulle tvingas vänta. Snabbade på mitt val och det gick lite snabbt. Men, det kan väl inte påverka så himla mycket när vi ändå är mot slutet av draftsimuleringen.
Citera
2016-11-29, 20:35
  #530
Medlem
Jag som var sen på det, ingen fara. Kör ni på, mitt 7e pick kommer snart
Citera
2016-11-29, 20:36
  #531
Medlem
Tycker dock personligen det roliga dog när vi började med bänken
Citera
2016-11-29, 20:39
  #532
Medlem
B-Dawks avatar
Sjukt att Westbrook en fjärdedel in i säsongen snittar en trippel dubbel. Inte sedan Oscar Robertsons dagar på 60-talet har det skett så långt in i säsongen.
Citera
2016-11-29, 21:51
  #533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Sjukt att Westbrook en fjärdedel in i säsongen snittar en trippel dubbel. Inte sedan Oscar Robertsons dagar på 60-talet har det skett så långt in i säsongen.

Det är riktigt sjukt, han är ett djur.

"Nigga plays like somebody pissed in his cheerios."

Men han är ju inte så himla effektiv, trots siffrorna. Han gör en del som sänker resten av laget också, kanske mycket för sin egen del för att han vill ha sina TD's.

Vare sig det handlar om okontrollerade lay ups, tvivelaktigt försvar eller dåliga beslut.

Jämför honom med Harden t.ex. så framstår Mr. Step Daddy som en balettdansör vs en elefant i en porslinsbutik.

No hate tho! Försöker bara nyansera
Citera
2016-11-29, 23:20
  #534
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waitforitdary
Tycker dock personligen det roliga dog när vi började med bänken

Bara en runda till! ;D
Citera
2016-11-30, 01:19
  #535
Medlem
Tror inte någon har tagit honom, rätta mig gärna. Men jag väljer Wilson Chandler som har en riktigt bra säsong i Denver. Fin tvåvägsspelare till bänken.
Citera
2016-11-30, 08:25
  #536
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waitforitdary
Tror inte någon har tagit honom, rätta mig gärna. Men jag väljer Wilson Chandler som har en riktigt bra säsong i Denver. Fin tvåvägsspelare till bänken.

Inte tagen, snyggt han är en typ av spelare som alla lag mår bra av

Btw, Bucks krossade verkligen Cavs, var riktigt sjukt att se!
Citera
2016-11-30, 11:39
  #537
Medlem
Tar Enes Kanter C/PF killen kan verkligen göra poäng men defensiven är mindre bra.

PG: John Wall
SG: Evan Fournier
SF: Paul George
PF: LaMarcus Aldridge
C: Hassan Whiteside

SG/Dwayne Wade
C/PF Enes Kanter
Citera
2016-11-30, 14:42
  #538
Medlem
Då Istok bör ha fyllt sina guardplatser så bör dessa finnas kvar till mitt nästa pick så jag väntar med att plocka min backup guard och tar istället en PF/C. Jag har redan offensiven på dessa positioner så här tar jag en ren defensiv kugge, Tristan Thompson. Bra returtagare som även försvarar mindre killar bra och kan switcha vid pick n roll.

Han hade faktiskt bäst plus/minus i förra årets finalserie och framförallt blir hela Clevelands försvar, både runt korgen men även trepoängsförsvaret, mycket bättre när han är på banan.

PG: Chris Paul
SG: CJ McCollum
SF: Jae Crowder
PF: Paul Millsap
C: DeMarcus Cousins

SF: Gordon Hayward
PF/C: Tristan Thompson

__________________
Senast redigerad av Lilltan 2016-11-30 kl. 14:44.
Citera
2016-11-30, 16:31
  #539
Medlem
Istok91s avatar
Plockar Nikola "Threekola" Mirotic. Då jag följer Bulls gillar jag honom lite extra mycket, bra skytt och en bra backup.

Jag plockar även Jonas Valanciunas, han presterar nästan alltid när jag ser honom spela. Bra returtagare och han skjuter även bra. Ma white boys måste leverera

PG: Russell Westbrook
SG: Klay Thompson
SF: Giannis Antetokounmpo
PF: Myles Turner
C: Andre Drummond

SG: Devin Booker
PF/SF: Nikola "Threekola" Mirotic
C: Jonas Valanciunas
Citera
2016-12-01, 10:20
  #540
Medlem
Dags för mitt sista pick. Behöver en guard och bästa tillgängliga känner jag är Pistons Reggie Jackson.

PG: Chris Paul
SG: CJ McCollum
SF: Jae Crowder
PF: Paul Millsap
C: DeMarcus Cousins

PG: Reggie Jacksson
SF: Gordon Hayward
PF/C: Tristan Thompson

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback