• 9
  • 10
2016-06-25, 12:48
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
?

Ja det sägs ju att det är farligt att svälja rakblad oxå.. förmodar du inte stoppar dina ungar från att svälja rakblad,, finns ju så mycket som påstås vara farligt.
Lugn...tagga ner och räkna sakta till tio...det var ingen kritik av det du skrev jag postade, så hetsa inte upp dig i onödan.
Citera
2016-06-25, 13:15
Medlem
Ungefärliga utgifter duger inte du måste följa upp vart pengarna verkligen går till och sedan anpassa utgifterna efter det.

Jag använder appen Tink men det finns andra bra appar som samlar utgifter från konton och kreditkort på ett ställe med automatisk kategorisering.

När de vet exakt hur mycket ni lägger per månad kan ni säkert hitta utgifter som ni kan kapa och sedan följer ni upp att det verkligen blev så.
Citera
2016-06-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Lugn...tagga ner och räkna sakta till tio...det var ingen kritik av det du skrev jag postade, så hetsa inte upp dig i onödan.
Lugn som en filbunke, satt mig i halvkällaren nu eftersom det är tropisk värme ute
Citera
2016-06-26, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
du värkar köra en del har för mej man kan få ut mil ersättning till jobbet varje månad om man pendlar mycket till jobbet , kolla upp det

Fan där rök den skatte intäkten.
Klumpigt.
Citera
2016-06-26, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Du glömde länken som visar att läsk är ofarligt.

Sorry men du låter som en papegoja som, är riktigt ruskligt yr.
Vad är det du missar?
Citera
2016-06-26, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmeleon
Vad är det du missar?
Ett råd - lägg ner. Bajsbosse är flashbacks största troll, du skulle få mer ut av att debattera med en fyraåring.
Citera
2016-06-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmeleon
Vad är det du missar?
Jag har missat länkarna som visar att läsk är ofarligt.
Men eftersom ni inte funnit en enda länk så är det helt uppenbart att ni ljuger. Förmodar ni är fetton som letar halmstrån för att fortsätta trycka i er socker och läsk
Citera
2016-06-26, 12:47
Bannlyst
detta är ju typiskt fall för lyxfällan, sluta drick läsk sälj bilen, betala lånen, ät mindre mat. done.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in