Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-08, 12:05
  #553
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Näppeligen. Tvärt om. En katolik behöver inte ens ha ett argument värt namnet, då de åberopar sin tro i ALLA sammanhang som något bevis på deras förmåga att tala sanning. Precis som alla andra religiösa galningar. Idioter helt enkelt.
Jag har för vana att argumentera för mina ståndpunkter. Du kanske kan ge ett exemepel på att jag i denna tråd undikit argument för att hänvisa till mintro? Annars tycker jag du kan h¨ålla käften!
Citera
2016-07-19, 07:09
  #554
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Jag undrar vad GM har att säga om detta nu när det är över. Sökte men fann inget från något efter Brexit. Är han helt tyst ni när han fick sin vilja igenom?

Som om mordet gynnade Brexit. Det var väl snarare så att det missgynnade Brexit då mordet väckte sympatier för de EU-vänliga.
Citera
2016-11-23, 15:11
  #555
Medlem
GM fick livstid i första instans.
Citat:
Thomas Mair has been jailed for life after being found guilty of the murder of Labour MP Jo Cox.
The 53-year-old shot and stabbed to death the mother-of-two in Birstall, West Yorkshire, on 16 June
http://www.bbc.com/news/uk-38079594
Citera
2018-02-18, 09:47
  #556
Medlem
Hennes make visade sig att vara ett svin. Begått flera övergrepp mot kvinnor när frun fortfarande var i livet.

Citat:
The husband of murdered Labour MP Jo Cox last night sensationally admitted to being a sex pest – and quit two charities he set up in her name.

Weeping openly, Brendan Cox apologised for the 'hurt and offence' he has caused to women, and said that he was 'deeply apologetic' for his behaviour.

In a highly emotional interview with The Mail on Sunday, he dramatically announced his immediate resignation from the Jo Cox Foundation and More In Common – the charities he launched to honour the memory of his wife.

His confession came as this newspaper uncovered shocking new details of a second sexual assault he allegedly committed.

The accusation relates to his time with Save The Children in the year before his wife was killed by a far-right fanatic during the 2016 Brexit referendum campaign.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...t-resigns.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback