• 1
  • 2
2005-11-28, 22:28
Medlem
Har kpt ngra gnger nu senaste tiden och jag tycker att det varierar vldigt mycket p olika kranar.. Hur vet man innan man kper att det e fina grejjer du fr? eller ska man fortstta g p knsla?
Citera
2005-11-28, 22:40
Medlem
Finns ju apparater att kpa som tester renhet osv. r skert inga problem att googla fram
Citera
2005-11-29, 00:56
Medlem
kokain EZ-test...
http://www.eztest.com/cms/index.php?...d=51&Itemid=63
Citera
2005-11-29, 01:57
Medlem
weirdbeatss avatar
Det finns inga andra stt att kolla renheten, ponera att man inte har sin manick med sig och inte knner den man kper av s vl. D kanske man vill kolla s att skiten e bra(om man ska kpa hyfsat mycket)
Citera
2005-11-29, 02:55
Medlem
d fr man helt enkelt dra en lina...
Citera
2005-11-29, 15:08
Medlem
El_muchachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkanoid
d fr man helt enkelt dra en lina...

r vl kanske inte s ltt att avgra kvalitn p det sttet heller. Visst r det 98% druvsocker lr du mrka det, men det finns ju saker att tillstta som bde ger en liknande smak samt ger den avdomnadsknsla som koks gr.

S om du "verkligen" inte vet vad du gr s r nog ett EZ-test det bsta stt att avgra vad det r fr grejjer, alt. ta med nn me lite mer erfarenhet?

//-.-
Citera
2005-11-29, 16:07
Bannlyst
Som dom gör på filmer eller det man hört då? Ta lite kola på fingret, smörj in tandköttet med det. Om tandköttet domnar bort, så är det bra.

Eller funkar inte det?? haha, min kompis undrar..hahah

Edit: Det stod nåt om att just det här meddelanden var en kopia av någonting annat, vad menar dom med det?
Citera
2005-11-29, 16:29
Medlem
El_muchachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Som dom gr p filmer eller det man hrt d? Ta lite kola p fingret, smrj in tandkttet med det. Om tandkttet domnar bort, s r det bra.

Eller funkar inte det?? haha, min kompis undrar..hahah

Edit: Det stod nt om att just det hr meddelanden var en kopia av ngonting annat, vad menar dom med det?

Om det r bra kola s lr du knna domningar ja, ganska ordentliga. Men samma sak kan hnda av lokalbedvning ssom xylocain tror jag det hette. Detta ger dock inte kokainets rus.

S "rus"effekten r vl det nda skra att g p, svrt om man r rookie dock. Inte s ltt & veta vad som r bra fr n man just testat bra kola.

vning ger frdighet
Citera
2005-11-29, 17:39
Medlem
kallebilles avatar
Mig veterligen r det nda sttet (utan utrustning) att dra en lina...

S kper du mkt dra en liten och kolla av, r ju rtt mkt pengar det rr sig om.
Citera
2005-11-30, 22:54
Bannlyst
En ganska insatt crack-dealar kompis sa till mig att om man kokar crack p det, desto vitare det blir desto bttre kvalla, ju mer ljusgult det blir desto smre...vet dock inte om det uttalandet stmmer ??
Citera
2005-11-30, 22:58
Medlem
klfingrigs avatar
Ja den frgan r svr att svara p, har kpt av samma kille hela tiden, visst jag har skitroligt och mr som en kung men jag har ju inget att jmfra med, han kanske blser mig p 50% av upplevelsen

Ja det domnar om man tar det p tandkttet men sger inte s mycket, ren kola gr s det domnar men det gr ven orenkola, inte direkt mrkbar skillnad.
Citera
2005-12-01, 01:15
Medlem
Unbalanceds avatar
Bästa sättet att kolla kvalitén på plats är nog att ta en provsnort som sagt..
Men när man väl är hemma så kan man ju alltid rena Kokainet så du får rent Koks.

Att ta kokainet och gnida in på tandköttet är inget att förlita sig på för Kokain
blandas ut med bedövande läkemedel av fula fiskar för att blåsa cokeheads.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in