2016-06-16, 14:54
Medlem
klippadintungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Skulle någon femtonåring under min uppväxt kastat sten och sen sparkat en kvinna i huvudet hade han ansetts psykiskt sjuk och hämtats in för vård.

Jag nominerar härmed ditt inlägg till det bästa i år.

Och såklart helt sant. Idag daltas det något febrilt. Ingen socialtant orkar / har tid att ta tag i saken, polisen tvingas tysta med 291 och det som händer är ett socialtantsnack om "aja baja", vilket som du skriver, såklart ses som fjanterier. Så våldet fortsätter och ett gangstersamhälle växer fram.

Nya spännande Sverige bygger på import av riktiga medeltida skitkulturer, vilket vi måste våga tala om. Vi är inte intresserade av att blanda oss med intellektuella och sekulära från hela världen. Vi sätter damsugarmunstycket i mellanöstern och väljer en total massimport från denna specifika region med världens idag kanske värsta kulturer.

Det har ingenting med rasism att göra. Det är helt enkelt bara ett extremt jävla vansinne.
Citera
2016-06-16, 18:57
Medlem
Vikingablod76s avatar
Svedala har rasat rejält senaste 3 åren. Har flyttat in en massa pack och tro inte att enbart nyanlända ställer till det. En hel hop apor från Malmö som lyckats sno åt sig pengar och spara i släkten för att sedan flytta till Bara, Svedala eller Oxie. Där ställer dom till en massa skit. Allt från blended gipsies (dvs de flesta från Balkan) till araber. Negrarna har dock inte kommit så långt ännu.
Citera
2016-06-16, 20:10
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valhiri040
Den frisläppte 15-åringen kallas för mackan, så han heter nog Markus
Jag vet också någon Mahmud som blivit kallad Mackan.
Citera
2016-06-18, 11:07
Medlem
Valhiri040s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
"Jag har en gemensam vän som..."

Bra svenska...

Berätta i stället vad du vet...

Det är det enda jag vet, vad mer vill du ha? Var han bor, hur många syskon han har.... vad han äter för frukost?
Citera
2016-06-18, 11:12
Medlem
Valhiri040s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overkokt.Blomkal
Vad har du hört om honom?

Svenne från Svedala är allt jag vet, har sett han ett par gånger.
Citera
2016-06-18, 11:19
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Svenne från Svedala är allt jag vet, har sett han ett par gånger.

Vad heter Sven i efternamn?
Citera
2016-06-18, 11:27
Medlem
Oavsett etnisk härkomst är dådet avskyvärt. Den här killen som sparkar mot huvudet hade kunnat döda kvinnan helt klart.

Får se nu om samhället lyckas att avstyra den här unge mannen från att utföra ännu fler våldsdåd eller om lilla Svedala får fler svarta rubriker i framtiden.
Citera
2016-06-18, 12:20
Medlem
Valhiri040s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Vad heter Sven i efternamn?

D*gsb*rg
Citera
2016-06-18, 17:27
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
D*gsb*rg
Hittar inte någon M*r*us D*gsb*rg (* = a c/k a e) i Svedala, däremot på andra orter. Hur säkert är det att det kan vara rätt person?
Citera
2016-06-18, 17:30
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hittar inte någon M*r*us D*gsb*rg (* = a c/k a e) i Svedala, däremot på andra orter. Hur säkert är det att det kan vara rätt person?
I vilka register söker du? Han är 15 år
Citera
2016-06-18, 17:34
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
I vilka register söker du? Han är 15 år
Ok, missade 16-årsgränsen, men en Google-sökning visar andra orter på namnet.
Citera
2016-06-18, 17:54
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Ännu ett misstänkt fall av troll. Efternamnet i fråga saknas helt i Svedala Kommun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in