2016-06-10, 22:52
Medlem
Oh-be-wans avatar
“We need to ensure there are enough Chinese women available for marriage; otherwise there is a high probability of increased levels of rape and other violence.” One of the more controversial aspects of the new law is the fact that Chinese men are not banned from marrying women of other races. “Because we have such a shortage of women in China, we need to make sure Chinese men have as many opportunities as possible to find a bride.”

http://www.eastasiatribune.com/north-asia/china-bans-interracial-marriages-for-females-no-plans-to-restrict-men/

Kanske Sverige ska gå samma väg? Att enbart för kvinnor göra äktenskap och även relationer mellan raser olagliga.

Vad säger panelen.
Citera
2016-06-10, 22:58
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
“We need to ensure there are enough Chinese women available for marriage; otherwise there is a high probability of increased levels of rape and other violence.” One of the more controversial aspects of the new law is the fact that Chinese men are not banned from marrying women of other races. “Because we have such a shortage of women in China, we need to make sure Chinese men have as many opportunities as possible to find a bride.”

http://www.eastasiatribune.com/north-asia/china-bans-interracial-marriages-for-females-no-plans-to-restrict-men/

Kanske Sverige ska gå samma väg? Att enbart för kvinnor göra äktenskap och även relationer mellan raser olagliga.

Vad säger panelen.

Nejdå... det är bra att faktiskt blanda lite här och där...

Lustigt att de få kineser säger detta... dom ligger ju absolut i riskzonen som det verkar... :-)

Kan dock förstå deras oro... människor är riktigt bra på att utrota saker... Neanderthaler visade sig inte vara utrotade men faktiskt blandade med oss (ljushyade)... det gagnade oss (ljushyade) troligen...

Men i övrigt utrotar vi det mesta...
Citera
2016-06-10, 23:05
Medlem
Citat:

Vad säger panelen.

De sjukaste clips jag sett på nätet är i många fall kinesiska män som mördar/misshandlar kvinnor eller barn på öppen gata och oftare än inte så ingriper ingen alls. Skulle kunna länka ett eller två men jag är inte säker på att det kommer att uppskattas.

Kanske ska kineser se över sin egen kultur och sina egna värderingar och möjliga orsaker till att så många män i Kina verkar hata allt och alla och varför så många kinesiska kvinnor söker västerländska män innan det börjar låtsas som att det är omvärlden det är fel på.
Citera
2016-06-10, 23:11
Medlem
NyanNyans avatar
Jag tycker det är mer intressant hur kultur-marxister kommer att reagera på detta. Precis som med invandringspolitiken i öst-asien så kommer det väl hållas tyst om detta, antar jag.
Citera
2016-06-10, 23:15
Medlem
Kina löser problematiken med att abortera flickfoster.
Citera
2016-06-10, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
De sjukaste clips jag sett på nätet är i många fall kinesiska män som mördar/misshandlar kvinnor eller barn på öppen gata och oftare än inte så ingriper ingen alls. Skulle kunna länka ett eller två men jag är inte säker på att det kommer att uppskattas.

Kanske ska kineser se över sin egen kultur och sina egna värderingar och möjliga orsaker till att så många män i Kina verkar hata allt och alla och varför så många kinesiska kvinnor söker västerländska män innan det börjar låtsas som att det är omvärlden det är fel på.

Några- smällar får man ta som hora. Dör sen någon är det bara att importera fler.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-06-10 kl. 23:23.
Citera
2016-06-10, 23:22
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Jag tycker det är mer intressant hur kultur-marxister kommer att reagera på detta. Precis som med invandringspolitiken i öst-asien så kommer det väl hållas tyst om detta, antar jag.

Exakt min tanke också. Hur stor är chansen att vi får höra om detta i svensk gammelmedia?

Eller ja, möjligen i vredesmod om vilka fruktansvärda dödsknarkrasistnazister till odemokrater de fruktansvärt onda kineserna är, isåfall...
Citera
2016-06-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Några- smällar får man ta som hora. Dör sen någon är det bara att importera fler.

Ska du börja som milford nu?

Men visst är det lite intressant ändå att Kina har samma problematik som vi har i Sverige, stora skillnaden är att de problematiserar kvinnor istället på statlig nivå.
Senast redigerad av oLf 2016-06-10 kl. 23:31.
Citera
2016-06-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Ska du börja som milford nu?

Men visst är det lite intressant ändå att Kina har samma problematik som vi har i Sverige, enda skillnaden är att de problematiserar kvinnor istället på statlig nivå.

Börja med vadå? Att lägga av med marxistisk rappakalja eller?

Det jag skrev är ju universiell sanning.
Citera
2016-06-10, 23:33
Medlem
Ser bara detta som ännu en klassisk lösning på problem, låt kvinnorna betala, med sina liv, för att lösa problem som man själv ställt till med.
Citera
2016-06-10, 23:35
Medlem
Citat:

Vad säger panelen.
Den principen praktiseras redan i Sverige och i resterande värld för övrigt, muslimska kvinnor får inte enligt deras religion gifta sig med män av annan religionstillhörighet……och vissa som inte följer detta riskerar att få lära sig flyga, exempel har redan statuerats för att det skall rätta in sig i ledet.
Men männen kan ta sig en fru av annan religionstillhörighet.
Kan muslimerna så kan väl Kineserna och ingen PK mupp gnäller över att muslimer gör så, så det är väl ok då.
Citera
2016-06-10, 23:35
Medlem
Citat:
Börja med vadå? Att lägga av med marxistisk rappakalja eller?

Böra växa fast i koftan, det blir bara fånigt.

Citat:
Det jag skrev är ju universiell sanning.

Säger du det så får jag väl anta att du både tycker och tror det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in