2016-06-08, 09:46
Bannlyst
Alla vet att våra skattepengar går till att försörja negrer, araber och ensamkommande skäggbarn. Jag har ett jobb med hyfsat hög lön, 47k i månaden. På lönespecifikation där det står hur mycket man har betalat känns ont i hjärtat och gör att jag vill ta till vapen och rensa antigen alla politiker ur riksdagen eller negrer och araber ur det här landet, så pass aggressiv blir jag.

Måste man vara företagare för att slippa betala skatt eller kan man själv göra det utan att arbetsgivaren gör det åt dig isf vad är det jag ska ansöka?
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-06-08 kl. 09:49.
Citera
2016-06-08, 09:50
Medlem
ihelps avatar
Du slipper inte betala skatt som företagare, och enda sättet att skippa att betala skatt är att sluta handla något alls från Sverige, jobba svart eller flytta här ifrån.

Det du kan göra är att bygga ett tält uppe i Norrland och bli självförsörjande.

Borde man inte veta detta om man tjänar, som du säger, 48k?
Citera
2016-06-08, 09:50
Medlem
Betala din skatt. Men ta gärna till skjutbanan och rensa sand negrer och skäggbarn. Så kan våra skattepengar tillslut gå till oss. Som småningom blir pensionärer.
Citera
2016-06-21, 01:03
Medlem
http://mobil.thoralf.bloggplatsen.se...sinvandringen/

Vet ej hur det gick för dem som provade, men endel lär helt klart fått igenom det då Skatteverket inte kan granska alla.
Worst case scenario ska bara vara att man får avslag, nu har du redan deklarerar men du kan ju prova till nästa år.
Citera
2016-06-21, 10:00
Medlem
Starta företag, håll nere vinsten genom stora avdrag och jobba svart så mycket som möjligt. Ser få andra alternativ om du inte vill öppna utländska bolag och konton. Men jag förstår din frustration.
Citera
2016-06-21, 20:19
Medlem
Enydrions avatar
Man borde kunna minska skatten en hel del genom att sluta arbeta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in