2016-06-08, 09:46
Bannlyst
Alla vet att vra skattepengar gr till att frsrja negrer, araber och ensamkommande skggbarn. Jag har ett jobb med hyfsat hg ln, 47k i mnaden. P lnespecifikation dr det str hur mycket man har betalat knns ont i hjrtat och gr att jag vill ta till vapen och rensa antigen alla politiker ur riksdagen eller negrer och araber ur det hr landet, s pass aggressiv blir jag.

Mste man vara fretagare fr att slippa betala skatt eller kan man sjlv gra det utan att arbetsgivaren gr det t dig isf vad r det jag ska anska?
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-06-08 kl. 09:49.
Citera
2016-06-08, 09:50
Medlem
ihelps avatar
Du slipper inte betala skatt som fretagare, och enda sttet att skippa att betala skatt r att sluta handla ngot alls frn Sverige, jobba svart eller flytta hr ifrn.

Det du kan gra r att bygga ett tlt uppe i Norrland och bli sjlvfrsrjande.

Borde man inte veta detta om man tjnar, som du sger, 48k?
Citera
2016-06-08, 09:50
Medlem
Betala din skatt. Men ta grna till skjutbanan och rensa sand negrer och skggbarn. S kan vra skattepengar tillslut g till oss. Som smningom blir pensionrer.
Citera
2016-06-21, 01:03
Medlem
http://mobil.thoralf.bloggplatsen.se...sinvandringen/

Vet ej hur det gick fr dem som provade, men endel lr helt klart ftt igenom det d Skatteverket inte kan granska alla.
Worst case scenario ska bara vara att man fr avslag, nu har du redan deklarerar men du kan ju prova till nsta r.
Citera
2016-06-21, 10:00
Medlem
Starta fretag, hll nere vinsten genom stora avdrag och jobba svart s mycket som mjligt. Ser f andra alternativ om du inte vill ppna utlndska bolag och konton. Men jag frstr din frustration.
Citera
2016-06-21, 20:19
Medlem
Enydrions avatar
Man borde kunna minska skatten en hel del genom att sluta arbeta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in