Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-25, 02:59
  #985
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Hur känns FIFA 17 på data gentemot XB1/PS4? Ska man spela med "kontroll" eller tangentbord? Sugen på att testa iaf...

klart du ska köra med kontroll
Citera
2017-01-26, 17:18
  #986
Medlem
Stockbrokerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Hade glömt bort varför jag föredrar FUT framför karriär... Signar Dybala och under våren säger han att han inte är nöjd med antalet matcher han får spela. Som att det är mitt fel att jag har Tottenham - CL semi - United inom en vecka och måste bänka honom i någon match så han får vila. Men nej, han klagar på sin speltid. Sedan så säger Bellerin att han vill lämna för att vill testa något nytt. Realistiskt spel liksom. Vinner PL och på väg på CL-titel och så har jag två av mina toppspelare som jag bara bänkar ifall de behöver vila, att de vill lämna. Irriterande är det också att jag drog upp Dybala till 91 genom att träna skott och dribbling varje vecka och inte kommer behöva de 140M som han kommer gå för.

Spelar mycket karriär och brukar aldrig hända om jag bara bänkar toppspelare i någon match? Brukar dock hända om jag simulerar mycket om det är därför?
Citera
2017-01-26, 17:19
  #987
Medlem
Stockbrokerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Ny med Fifa

Börjar bli bättre, men hur håller motståndaren fast en?

Alltså deras motspelare markerar/håller fast mina gubbar som springer brevid.
När man gör inlägg så håller dom fast den personen som ska nicka.

Försökt google, men finner inga svar


Nästan alla jag möter spelar så. Så någon borde ha ett bra svar ?

Online alltså

Håll in B-knappen när du är lite bakom, alternativt O om du är på Playstation.
Citera
2017-01-26, 18:08
  #988
Avstängd
DonVanbergs avatar
Har ett problem som jag är osäker på om det är hårdvarurelaterat eller FIFA-relaterat, men kör det här först och ser om det är någon som haft liknande problem.

Av någon anledning så fungerar det inte för mig att spela online på FIFA längre. När jag testar FUT så lyckas jag hitta motståndare, men när jag väl är inne i matchen så är den antingen flera sekunder efter kontrollern (och därmed mer eller mindre ospelbart) och/eller så disconnectas jag omgående. Testade spela säsongsspel istället, då tar det först och främst en bra stund innan den hittar någon motståndare, jag hamnar på träningsplanen en orimligt lång tid och sedan hinner matchen knappt börja innan jag disconnectas.

Jag har inte problem med andra spel eller tjänster som kräver internetuppkoppling, och enligt bredbandskollen fungerar bredbandet felfritt. Har testat koppla in playstationet i modemet via nätverkskabel, men det är fortfarande samma problem.
Citera
2017-01-27, 11:47
  #989
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockbrokers
Spelar mycket karriär och brukar aldrig hända om jag bara bänkar toppspelare i någon match? Brukar dock hända om jag simulerar mycket om det är därför?
Ne, jag simulerar inte men jag bänkar ju hela mitt a-lag när jag i princip har två matcher varje vecka med ligan, cup och champions league. Jag kan ju byta in 3 i slutet av varje match men det håller inte de övriga 7 nöjda. FA-cupen och ligacupen slänger jag bort i första matchen numera så jag slipper ha så många matcher jag måste bänka spelare i.
Citera
2017-01-31, 09:22
  #990
Medlem
F.Costellos avatar
Tänkte vara lite patriotisk och lira Sveriges landslag i vanliga säsonger, en eller två divisioner iaf. Någon som lirat dom någonting och har tips på formation/laguppställning?
Citera
2017-02-07, 22:53
  #991
Medlem
Ovcharkas avatar
Kan man bli kapten i karriärläget som spelare?
Citera
2017-02-12, 15:09
  #992
Medlem
Ovcharkas avatar
Hur lyckas man med seal out enklast?
Citera
2017-02-12, 15:30
  #993
Medlem
alltså det är nu år 2017, över 20spel i serien men EA har fortfarande inte fått glidtacklingar rätt

har de aldrig spelat fotboll själva?

är man snett bakom så vill man ju självklart slänga sig runt och försöka nå bollen inte bara glida rakt igenom hälsenorna
Citera
2017-02-14, 09:44
  #994
Medlem
Vad tror ni om det här?

http://nyheter24.se/sport/872448-sve...-enskild-match
Citera
2017-02-15, 11:00
  #995
Medlem
elephantstones avatar
Jag har upptäckt proffsklubbar-läget och har delade meningar om detta. Precis som tidningen Level skrev i sin sportbilaga för många år sedan är problemet med flera spelare i samma lag att det blir skolgårdsfotboll av allting. Nästan ingen håller sig på sin position, alla försöker ta bollen och de flesta missbrukar chanser genom att skjuta när de borde passa. Tråkigt, för konceptet är ju intressant.

Finns det någon fler som spelar proffsklubbar här? Finns det ett lag eller ambitioner att starta?
Citera
2017-02-18, 02:00
  #996
Medlem
Ovcharkas avatar
En bra vänsterfotad RW? Högerfotad i värsta fall... Ung med potential. Cerci (Namn? Tjecken, Ajax) är redan tagen...

Runt 5m euro.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback