2016-12-09, 13:51
Medlem
Fyfan vad irriterade det är. Spelat 3 säsonger nu i karriärläge och min spelare skadar sig hela tiden...
Citera
2016-12-11, 03:38
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acmilan87
Fyfan vad irriterade det är. Spelat 3 säsonger nu i karriärläge och min spelare skadar sig hela tiden...

Sänk skadefrekvensen då.
Citera
2016-12-12, 01:32
Medlem
Flinta82s avatar
Hmm. Lirat en och en halv säsong med Fleetwood United. Kom tvåa första året, ligger nu femma i Championship. Kollade om någon PL-klubb var intresserad att värva mig som tränare men nix. Däremot Barcelona, Real Madrid och A Madrid. Efter inte ens ens en och en halv säsong!?

Trist, hade hoppats på lite mer realism...
Citera
2016-12-12, 04:59
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Hmm. Lirat en och en halv säsong med Fleetwood United. Kom tvåa första året, ligger nu femma i Championship. Kollade om någon PL-klubb var intresserad att värva mig som tränare men nix. Däremot Barcelona, Real Madrid och A Madrid. Efter inte ens ens en och en halv säsong!?

Trist, hade hoppats på lite mer realism...
Oj det lät konstigt. Jag slutade femma med Millwall första säsongen i PL men hade inga av storviltet i min katalog.

Däremot är väl det där vilka jobb som finns på marknaden? Du kan ju ansöka men inte få det menar jag.
Citera
2016-12-12, 06:57
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Oj det lät konstigt. Jag slutade femma med Millwall första säsongen i PL men hade inga av storviltet i min katalog.

Däremot är väl det där vilka jobb som finns på marknaden? Du kan ju ansöka men inte få det menar jag.

Ja så kanske det är men att alla tre topplag i Spanien skulle söka tränare samt ligaledaren i Championship, och typ alla andra lag i ligan men inte ett enda PL-lag. Hmmm jag är skeptisk.
Citera
2016-12-12, 15:06
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Karriärläge:

Varje säsong har jag en "nyckelspelare" som vägrar förlänga kontraktet med klubben. Oavsett vad man erbjuder så tackar spelaren och hans jävla agent nej till kontraktsförlängningar.

Finns det någon lösning på att spelaren stannar kvar? Går ju inte övertyga honom med någonting i slutet. Har tappat 4 startspelsre pga det, då dom vill ha "andra utmaningar" vilket resulterar att dom går gratis till andra klubbar.
Citera
2016-12-12, 15:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Jag lirar rätt mycket single player och har gjort det i tidigare upplagor också.

Insåg idag när datorn verkligen kapar min spelare bakifrån i straffområdet och spelar på, att jag slutat bry mig om att datorn har fördelar när det kommer till bedömningen av ojustheter. Det är så vanligt förekommande att jag bara kollar reprisen, konstaterar att datorn bara träffar min spelare och knappt boll, och sen spelar vidare. Visst förekommer det att domaren blåser men det är sällan, skulle säga 50/50. I mitt fall räcker det med ett oförsiktigt tryck på brytningsknappen eller att jag råkar springa in i datorn i straffområdet, så får de straff.

Stör mig också hur ofta datorn lyckas skada mina spelare med en tveksam brytning, min spelare ligger och vrider sig i krämpor och jag får inget domslut med mig.

Så här har det varit i alla upplagor som jag spelat. Bara jag?
Citera
2016-12-12, 16:18
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Så här har det varit i alla upplagor som jag spelat. Bara jag?
Kan instämma angående att datorn får kapa mig hur fan han vill och aldrig får jag frisparkar/straffar med mig. När jag själv gör klockrena tacklingar på boll blir det ofta gult kort. Ganska irriterande. Upplever mer sånt här på FIFA 17 än de tidigare upplagorna.
Citera
2016-12-14, 19:10
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Om jag skapar en spelare och lägger den vid obundna spelare, köps han då direkt som några av dom redan befintliga spelarna. eller får man iallafall en chans att värva spelaren? (karriärläge)
Citera
2016-12-14, 21:58
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boringjamesmilner
Om jag skapar en spelare och lägger den vid obundna spelare, köps han då direkt som några av dom redan befintliga spelarna. eller får man iallafall en chans att värva spelaren? (karriärläge)
Du kan placera din spelare i det laget du planerar att använda honom i. Sedan i karriärläget-inställningarna väljer du laguppställningen som är på default eller vad det är. Du ska inte välja att ladda ner dom senaste trupperna där i alla fall.
Dock är du ju smart och laddar ner dom senaste trupperna INNAN du placerar din spelare i ditt lag.
Detta har fungerar tidigare. Dock var min spelare 30 år och högst medioker.
Citera
2016-12-17, 18:50
Medlem
Gregory.Houses avatar
Vem tycker ni är snabbaste spelaren i spelet? Bale flyger nästan alla spelare när det kommer till kontringar.
Citera
2016-12-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Vem tycker ni är snabbaste spelaren i spelet? Bale flyger nästan alla spelare när det kommer till kontringar.
Douglas Costa känns förbannat snabb med boll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in