Man kan alltså köpta det för $59 (https://amzn.com/B01GOUCRBE), få en cdkey direkt på mailen? Det är inte så att den är låst mot att man måste ha US konto eller nåt?
Hur köper ni era giftcards? Skulle köpa via amazon men den sa att jag handlade från Sverige, byter ni land där också?
Jag är för fläng för att läsa igenom flera sidor och är beredd att få smaka på internetpisk av storpojkar, men till frågan: vart köper man spelet till PC med online delivery om man vill spela det innan release i Sverige osv?
E: Har för mig jag körde Mexiko eller något förra året. Kändes sjukt VIP osv att lira innan alla dreglande kids
Jag tror med största sannolikhet att detta går, men kan inte förklara det utifrån mitt egna fall. Min karaktär presterade sämre i slutet då jag behöver längre tid på mig för att göra mål när jag möter bättre lag och spelar på proffs. Detta resulterade i att jag inte blev uttagen till Europa-truppen och hamnade i Norwich på lån. Där bröts spelet och jag får följa forsättningen när spelet officiellt släpps.
Fråga till er som också spelat Journey-mode genom Early access:
Det blev mycket drama i storyn när jag blev utlånad, så frågan är om alla möter det scemariot eller om det finns fler utvägar.
Journeyn verkar bara vara en säsong, man kan alltså inte fortsätta efter det.
Samtliga som jag sett streama journeyn på youtube tvingas lånas ut, oavsett hur bra eller dåligt de spelar. Verkar vara en del av storyn helt enkelt. Du börjar spela på försäsongen, hamnar i startelvan, lånas ut till championschip, jag antar att man spelar där i ett halvår för att sedan kallas tillbaka till moderklubben, avsluta säsongen där genom att antagligen vinna PL eller FA-cup.
Någon mer än mig som stör sig fruktansvärt på att inte veta om den officiella resultattavlan och grafiken från Premier League syns till än så länge i spelet? Hoppas verkligen att detta fixas till release alternativt i en tidig patch. Eftersom EA verkar ha fulla rättigheter till PL borde det inte vara för mycket begärt...
Journeyn verkar bara vara en säsong, man kan alltså inte fortsätta efter det.
Samtliga som jag sett streama journeyn på youtube tvingas lånas ut, oavsett hur bra eller dåligt de spelar. Verkar vara en del av storyn helt enkelt. Du börjar spela på försäsongen, hamnar i startelvan, lånas ut till championschip, jag antar att man spelar där i ett halvår för att sedan kallas tillbaka till moderklubben, avsluta säsongen där genom att antagligen vinna PL eller FA-cup.
Är det sant?! Jag är skit taggad på journeyn men vill verkligen att den ska vara längre än en säsong...