• 1
  • 2
2016-06-06, 21:21
Medlem
Clousoos avatar
Nu har SVT lyckats..Malena Ernman på scenen..Öss Nujen i prat med Pernilla Colt Månsson..och nu förra SVT chefen Ewa Hamilton som pratar om att öppnat hemmet för 2 flyktingbarn från Syrien.
Är detta Sverige och prata om allt detta skit på vår nationaldag.
Citera
2016-06-06, 21:26
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clousoo
Nu har SVT lyckats..Malena Ernman på scenen..Öss Nujen i prat med Pernilla Colt Månsson..och nu förra SVT chefen Ewa Hamilton som pratar om att öppnat hemmet för 2 flyktingbarn från Syrien.
Är detta Sverige och prata om allt detta skit på vår nationaldag.

Eftersom att alla inte har samma åsikt i invandringsfrågan så är ämnet knappast något som förenar det svenska folket i Sverige. Nej, det är inte anständigt att statstelevisionen visar upp världens största virkade svenska flagga producerad av asylsökare i direktsänd nationaldagsfirande.
Citera
2016-06-06, 21:31
Medlem
bax88s avatar
Det verkade vara tur att man bojkottade den där skiten. Så fort man såg vilka om skulle medverka visste man varåt det barkade.

Var dock in en sväng i TV-rummet och tjejen hade på dumburken. Tyckte mig se Jan Scherman stå och prata om någon app. Drog illa kvickt.
Citera
2016-06-06, 22:01
Medlem
Jag har inte tittat på TV sedan 2007 och nyheter följer jag inte sedan ett år tillbaka (öht). Det är bara propaganda, lögner och vänstersympatier. Tänker inte utsätta min hjärna för kulturmarxism, du borde göra samma sak.
Citera
2016-06-06, 22:45
Medlem
Sperssons avatar
.
På den svenska nationaldagen gäller att minst varannan flagga eller person som visas i TV är från ett främmande land.

Jag kräktes redan på förmiddagen.
Citera
2017-06-06, 20:52
Medlem
Var inte mycket svenskt på SVERIGES NATIONALDAG tyvärr Fick stänga av när "framtidskören" kom ut på scen bestående av 50% afrikaner och resten andra blattar!! Så enl stasitv är framtiden i Afrika!?
Citera
2017-06-06, 21:02
Medlem
Ännu ett svenskfientligt program i sann SVT-anda. Nano, Framtidskören som bestod av enbart afrikaner och araber ... nån annan invandrarkvinna som gick lös på Änglamark.... snack i kvadrat om öppet och inkluderande samhälle....behövs mer??

När så äntligen Under Blågul Fana framfördes så var programledaren naturligtvis beordrad att prata sönder framförandet. Tragiskt!

Varför kan inte den svenska Nationaldagen få vara svensk ? Länkar inte till SVT play för jag vill skona er från detta meningslösa program.
Citera
2017-06-06, 23:53
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Kultur: allmänt --> Tv-serier och tv-program
/Moderator
Citera
2020-06-02, 00:12
Bannlyst
Kommer gå av stapeln på Skansen utan publik i år med artister som Sarah Dawn Finer, Oscar Zia och Anis Don Demina.

Är denna padda Sarah V.I.P till allt som SVT arrangerar?

https://nationaldagen.se/start/natio...liden-skansen/
Citera
2020-06-06, 20:12
Bannlyst
Sarah Dawn 200 kilo?
Citera
2020-06-06, 20:17
Medlem
Jon.Holmss avatar
Är den ena programledaren arab/muslim?

Förvånansvärt få negrer i sändningen hittills, men det kommer nog senare.
Citera
2020-06-06, 20:24
Medlem
Jon.Holmss avatar
Såg nyss Kungen hålla tal.

Ingen annan än jag som tycker han verkade vara onykter?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in