Nu har SVT lyckats..Malena Ernman på scenen..Öss Nujen i prat med Pernilla Colt Månsson..och nu förra SVT chefen Ewa Hamilton som pratar om att öppnat hemmet för 2 flyktingbarn från Syrien.
Är detta Sverige och prata om allt detta skit på vår nationaldag.
Nu har SVT lyckats..Malena Ernman på scenen..Öss Nujen i prat med Pernilla Colt Månsson..och nu förra SVT chefen Ewa Hamilton som pratar om att öppnat hemmet för 2 flyktingbarn från Syrien.
Är detta Sverige och prata om allt detta skit på vår nationaldag.
Eftersom att alla inte har samma åsikt i invandringsfrågan så är ämnet knappast något som förenar det svenska folket i Sverige. Nej, det är inte anständigt att statstelevisionen visar upp världens största virkade svenska flagga producerad av asylsökare i direktsänd nationaldagsfirande.
Jag har inte tittat på TV sedan 2007 och nyheter följer jag inte sedan ett år tillbaka (öht). Det är bara propaganda, lögner och vänstersympatier. Tänker inte utsätta min hjärna för kulturmarxism, du borde göra samma sak.
Var inte mycket svenskt på SVERIGES NATIONALDAG tyvärr Fick stänga av när "framtidskören" kom ut på scen bestående av 50% afrikaner och resten andra blattar!! Så enl stasitv är framtiden i Afrika!?
Ännu ett svenskfientligt program i sann SVT-anda. Nano, Framtidskören som bestod av enbart afrikaner och araber ... nån annan invandrarkvinna som gick lös på Änglamark.... snack i kvadrat om öppet och inkluderande samhälle....behövs mer??
När så äntligen Under Blågul Fana framfördes så var programledaren naturligtvis beordrad att prata sönder framförandet. Tragiskt!
Varför kan inte den svenska Nationaldagen få vara svensk ? Länkar inte till SVT play för jag vill skona er från detta meningslösa program.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!