2016-06-09, 02:28
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Men hon, mamman här, var alltså född Jansson och gift Jonsson? Och då skild 1989 och när han GM här var sex år gammal?

En R*lf G*nnar J 1949 var hon gift med. Mamman lever inte utan avled 2006.
Gift en gång med denna R*lf G. J. Skilda 1989.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Fader: ?

Son: Thomas 1970, mördare.
Son: Paul Daniel 1975, i Lexbase
Son: Martin 1983, mördare

Långt mellan bröderna. Fadern kriminell?

Är du säker på alla sönerna?
Senast redigerad av Moosky 2016-06-09 kl. 02:32.
Citera
2016-06-09, 02:37
Medlem
Citat:
Så även dessa i MGM: s här ögon så dekadenta polskorna har redan en gång åkt på stryk?
Eller har han även(?) givit sig på dem muskelmässigt sett på samma nivå? Ja, andra män då och menar jag?
Fint och lämpligt också hur han exponerar sin(?)sons könsorgan på Facebook.
I övrigt också en mycket passande och lämplig partner eftersom han går ut på då Facebook och talar om vilken fin och lämplig människa som partner han är. Men vilken jävla fitta hon den mördade kvinnan här verkligen för Honom måste ha varit! DET är väl ett motiv i sig och detta ett godtagbart också. Tre månader av bekantskap och han måste döda henne, stackars han.
Behövde han anabola även för detta, eller?
Vilken Djävulens advokat/ vilken djävulsadvokat här kan komma ifråga för att försvara Honom här?

Jag kommer försvara GM i alla väder men aldrig hans handlingar!!
Har känt honom sedan barnålder och han är en ÄLSKVÄRD person!
Förjävligt att han inte gjort rätt val i livet, vilket vi alla har möjlighet att göra.
MEn han har defenitivt inte haft det lätt med sin sociala uppväxt
Citera
2016-06-09, 02:44
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helgon1891
Förjävligt att han inte gjort rätt val i livet, vilket vi alla har möjlighet att göra.

Vad är det som kan skylla på uppväxt menar du? Kan du utveckla det närmare.
Citera
2016-06-09, 02:49
Medlem
Citat:
"...mercy to the guilty is cruelty to the innocent..."

Adam Smith, The Theory of Moral Sentiments

Det här citatet sammanfattar problemen inom Sveriges rättsliga system. Det är ju helt ofattbart hur den här mannen fått hållas. Och det värsta med allt är att han varken är den första eller sista.
Citera
2016-06-09, 02:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helgon1891

Betvivlar jag inte för ett ögonblick.
Men är han efterbliven? Är DU efterbliven?
Inte?
Men då, så. Då ansvarar man också för sina gärningar och då ansvarar man också för dem vars gärningar man inte säger sig stå för.
Och hur illa än GM for i sin barndom så blev han i alla fall inte ihjälslagen och då genom någon annans knytnävar- komma och klaga och gråta över en "taskig barndom" medan man själv ger någon annan och då en helt oskyldig ett öde värre än det egna är inte iaf inte i mina ögon en "älskvärd person".
BO: s enda "brott" här var att hon tyckte synd om. Hon tyckte synd om en redan förfallen.
Det brukar också straffa sig att så göra.
Senast redigerad av hee4r 2016-06-09 kl. 03:00.
Citera
2016-06-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyrabbithole
Jag var hemma hos honom i dom höghusen, måste ha varit på slutet av 90-talet. Han var väl max 16-17 bast då. Lite lönnfet. Redan då var hans psyke inte det bästa... Dock inte speciellt våldsam av sig (vad jag minns), bara "skum", lite tillbakadragen. Allt ändrade på sig sen efter sin första volta som du säger. Kom ut rätt stor och med tiden tryckte han ordentligt och resultatet ser man på hans FB-bilder.

Jo mellanbrorsan verkar ha klarat sig rätt bra. Otroligt nog.

Eh, är du på riktigt eller?

Mellanbrorsan har hållit sig bort från protokollet men har det def inte gått...
Citera
2016-06-09, 02:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lägg gärna till att XXX är en kvinnlig vän. Det fanns mao inte ens anledning till svartsjuka.

Herrejösses, du resonerar då som en fullkomlig idiot ibland. Folk kan ibland bli svartsjuka på partnerns husdjur eller tidigare barn, det finns liksom inga begränsningar ibland. XXX må ha varit en kvinnlig vän till BO men med galningens sätt att se på det hela så utgjorde väninnan ett hot mot honom.

Man kan bara hoppas att kriminalvården placerar den här galningen i samma cell som GM i ett helt annat aktuellt fall

(FB) Offer bitna i ansiktet – man gripen efter dådet 2016-05-26

Sen kan dom puckla på varandra bäst dom vill. Ingen lär bry sig nämnvärt om någon råkar avlida.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2016-06-09 kl. 03:01.
Citera
2016-06-09, 02:59
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Att redogöra för tingens ordning är inte att spy galla, spyr galla gör man när man accepterar tingens ordning.

Och du har också koll på vad och hur bo tänkte och handlade, antar jag?
Citera
2016-06-09, 03:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Och du har också koll på vad och hur bo tänkte och handlade, antar jag?

Du, då?
Citera
2016-06-09, 03:01
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
GM tycks ju ha nära att ta till hot om att hämnas och döda om han inte fick sin vilja igenom... gärna även familj och barn till den person hotet riktats mot. Hur lång semester har Åke Olsson? Han kan ju inte "ducka" från pressens frågor hur länge som helst.

Tanken är ju inte omöjlig, inget verkar hindra detta fullblodssvin. Jag tror också detta är största anledningen till att hon drog tillbaka, för att skydda sina anhöriga han hotade att ge sig på.
Citera
2016-06-09, 03:02
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Påminner mycket om mordet på Alicia i Jönköping för ganska exakt 1 år sen. Kvinna mördas brutalt. GM dömda för grov brottslighet och sist men inte minst den aldrig felande gemensamma nämnaren; livets hårda skola.
Citera
2016-06-09, 03:03
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Du, då?

Nej, därför sitter jag inte och säger HUR hon ska ha tänk och handlat!

Mår illa av alla dessa som ska lägga skuld på brottsoffren. Vi har ingen aning om omständigheterna till varför hon träffade honom öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in