2016-06-09, 01:31
Medlem
dovAkins avatar
Jävla bola torsk. Fy fan vad hemskt

tycker detta ligger på åklagaren som inte höll kvar honom.
Citera
2016-06-09, 01:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Västerorts åklagarkammare
Vice chefsåklagare/vice kammarchef Åke Olsson. Så det lär inte hända så mycket med det här ärendet skulle jag gissa. På sin höjd kritik. Sen är det inte ovanligt att dom lägger ner allt om det inte är serverat på ett guldfat. Det här måste ändras och det snarast.

Rättvisan har sin gång så iaf ett namn på vägen här är iaf en bra bit på vägen.

Det får räcka med spillda kvinnoliv nu och Olle(sådana som Åke här)måste motas i grind när det formligen VÄLLER in dem som helst ser en kvinna just söndermosad och då p. g. a "ovilja att lyda mannen".

Sverige kallas för ett "sekulärt samhälle" men har sina värderingar DJUPT grundade i detta med religion(detta nu generation efter generation). Och ingen religion har någonsin sin grund i kvinnors väl och ve utan precis tvärtom.

Störta denna typen av regim och ffa dess anhängare för dessa verkar INTE för ett jämställt samhälle.

Det är en manifestation och som hon BO Lotta här postumt borde äras/ föräras med.
- Religion är ett maktorgan och då en förlängning till främst mannens könsorgan, om än kvinnor kan de med(för att männen då lärt dem... dessa då dumma kvinnor/- na!?).
Senast redigerad av hee4r 2016-06-09 kl. 01:53.
Citera
2016-06-09, 01:37
Medlem
DenKorruptas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin

Minns du bruden som var plit på rättpsyk (tror jag eller på häktet) i Huddinge. Hon lämnades ensam med en fullkomligt galen man - hon blev ihjälslagen med sin egen batong. Hennes anhöriga har sökt skadestånd - men ingen har ens tagit på sig ansvaret för att en ung brud fick sluta sina dagar på sommarjobbet. Det är lika illa som när den där ensamkommande pensionären hade ihjäl en brutta på ett asylboende. Hon jobbade ENSAM med alla dessa män, 23 bast!

Det borde ligga på åklagaren - det kommer det inte att göra. Jag beklagar men verkligheten är grym.

Jag vill veta vilket gym denne man hängde på.
Citera
2016-06-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Lustigt sammanträffande att han gick på semester i samma veva som han släpptes.. kanske en hund begraven där...

Indirekt medskyldig till denna tragedi kan jag tycka.

GM tycks ju ha nära att ta till hot om att hämnas och döda om han inte fick sin vilja igenom... gärna även familj och barn till den person hotet riktats mot. Hur lång semester har Åke Olsson? Han kan ju inte "ducka" från pressens frågor hur länge som helst.

Finns det inga tidigare FUP från tidigare åtal på GM?
Senast redigerad av Remark 2016-06-09 kl. 01:45.
Citera
2016-06-09, 01:49
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKorrupta
Minns du bruden som var plit på rättpsyk (tror jag eller på häktet) i Huddinge. Hon lämnades ensam med en fullkomligt galen man - hon blev ihjälslagen med sin egen batong. Hennes anhöriga har sökt skadestånd - men ingen har ens tagit på sig ansvaret för att en ung brud fick sluta sina dagar på sommarjobbet. Det är lika illa som när den där ensamkommande pensionären hade ihjäl en brutta på ett asylboende. Hon jobbade ENSAM med alla dessa män, 23 bast!

Det borde ligga på åklagaren - det kommer det inte att göra. Jag beklagar men verkligheten är grym.

Jag vill veta vilket gym denne man hängde på.

Fy fan asså hade låg tro på rättsystemet innan men efter läst det där så har man ingen tro

Såg att han klädde sig lite med casual stil, fotbolls huligan?
Citera
2016-06-09, 01:53
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenKorrupta
Jag tycker det vore intressant att veta hur kräket hade det när han växte upp? Kärleksfullt? No way! Och visst har du rätt - vi göder psykopater och samhället har aldrig skyddat kvinnor och barn - och det kommer inte att börja göra det heller - tvärtom - kärringar ska buntas ihop och slås ihjäl - medan barnen våldtas, hjärntvättas och får stryk.

Det sägs att Polishögskolan numera bara vill ha tvättäkta psykopater.

MG får väl söka dit när han suttit färdigt.

Fader: ?
Moder: Lisbeth Margareta f Jansson 1950. Skild 1989
Son: Thomas 1970, mördare.
Son: Paul Daniel 1975, i Lexbase
Son: Martin 1983, mördare

Långt mellan bröderna. Fadern kriminell?
Citera
2016-06-09, 01:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin

Höll kvar?

Han anhölls aldrig - de lät honom springa hos henne tills hon tog tillbaka anmälan sedan drog de tillbaka beslutet ...

Trakasserierna fortsatte och i förrförra veckan nådde de en sådan nivå att 33-åringen anhölls i sin frånvaro misstänkt för grov kvinnofridskränkning.

Bara fem dagar senare, i måndags förra veckan, hävde vice chefsåklagare Åke Olsson anhållandet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab

Jag har inte sett någon uppgift om att han ens greps ... Om han greps - var finns uppgiften om det?
Citera
2016-06-09, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Fader: ?
Moder: Lisbeth Margareta f Jansson 1950. Skild 1989
Son: Thomas 1970, mördare.
Son: Paul Daniel 1975, i Lexbase
Son: Martin 1983, mördare

Långt mellan bröderna. Fadern kriminell?

"Fader: ?"= "Fader okänd", eller??
Citera
2016-06-09, 02:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Du verkar 'veta' mycket om hennes tankar känslor och val, eller sitter du bara och spyr galla?!

Att redogöra för tingens ordning är inte att spy galla, spyr galla gör man när man accepterar tingens ordning.
Citera
2016-06-09, 02:08
Medlem
DenKorruptas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Höll kvar?

Han anhölls aldrig - de lät honom springa hos henne tills hon tog tillbaka anmälan sedan drog de tillbaka beslutet ...

Trakasserierna fortsatte och i förrförra veckan nådde de en sådan nivå att 33-åringen anhölls i sin frånvaro misstänkt för grov kvinnofridskränkning.

Bara fem dagar senare, i måndags förra veckan, hävde vice chefsåklagare Åke Olsson anhållandet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab

Jag har inte sett någon uppgift om att han ens greps ... Om han greps - var finns uppgiften om det?

Och gissa vad? Snart "glömmer" media det här. Sverige har aldrig varit rättssäkert för kvinnor och barn. En av de få tanter som skrivit om detta gigantiska problem med kvinnomord i Sverige - fick stora Journalistpriset sedan slutade hon skriva om sådant tjafs. Åke...han och hans polare går väl på någon trevlig hemlig klubb - långt ifrån white trash, araber och annat löst folk. "Hoppsan - glömde vi att gripa honom. Men du vet ju hur kärringar gnäller och piper om allt - han som såg så snäll ut". Och media mörkar snart när alla äckliga detaljer läckt ut.
Som sagt hon får ju skylla sig själv och hon slapp ju bli utkastad från en balkong. Vilket stört samhälle vi lever i - nu flyttar jag.
Citera
2016-06-09, 02:11
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
"Fader: ?"= "Fader okänd", eller??

Njae, det vet jag inte men någon Jonson har inte varit skriven på samma adress som modern varken 1970, 1980 eller 1990.
Vore intressant att veta.
Citera
2016-06-09, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Njae, det vet jag inte men någon Jonson har inte varit skriven på samma adress som modern varken 1970, 1980 eller 1990.
Vore intressant att veta.

Men hon, mamman här, var alltså född Jansson och gift Jonsson? Och då skild 1989 och när han GM här var sex år gammal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in