Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det är precis detta som jag själv undrar över.
HUR kan det komma sig att dessa tjejer ändå väljer den här sortens dumhuvuden?
Du menar att du inte begriper att alla inte är potentiella mördare, psykopater, misshandlare, sarkastiska skitstövlar osv. bara för att de är alfahannar eller tjejer som faller för alfahannar?!
Eller tror du att de tjejer som i sin naiva föreställningsvärld dras till kåkfarare som sitter inne för mord och misshandel, och tror att de kan omvända dessa idioter, tror du dessa tjejer har en dödslängtan?! De fall jag sett av sådana kvinnor i media verkar alla själva ha trasiga själar på ett eller annat vis, är du förvånad att det finns sådana kvinnor men inte förvånad att det finns sådana män?! Har sett någon dokumentär om sådana kvinnor i amerika och de få som verkade vara normalt funtade verkade istället ha väldigt dålig självkänsla och jag skulle påstå att de verkade en aning socialt hämmade precis som de "snälla, bittra, ensamma" killar som ofta klagar på kvinnor som bara väljer alfahanar...
Frågan som är mer intressant är hur du kan vara så naiv så du inte förstår att det är komplext samspel mellan individers psykologiska beskaffenhet, varje individs intentioner, varje individs risk för att möta en psykopatiskt lagd människa som manipulerar en med vänlighet till en början, varje individs intelligensnivå, varje individs naivitet, varje individs rätt att
inte bli trakasserad, misshandlad, hotad och mördad för att man vågar prata med någon som uppvaktar en osv. osv. osv.