Citat:
Ingen av kvinnorna i programmet fortsatte med männen. Det avspeglades hur svårt dom har att komma ifrån dom här männen och hur dom slår för ingenting. Spelar ingen roll om dom var knarkare eller vilka hundar dom hade. Den tredje mannen fick 7 år för grov misshandel, så vad var det för fel på henne? Nu har du förkovrat dig i problematiken så nu vet du omständigheterna som finns angående dom här våldsmännen.
Fega stackare den ena mager som en sticka och vägrade tala om vem som slagit kvinnan.
Den lite yngre mer kraftiga såg ut som en pitbull och skickade 700 sms om hur han skulle döda henne. Den tredje låg över förhörsbordet och storgrinade. 3 förkrympta värdelösa män som inte en ska nämnas som män utan som kräk.
Ge dom här männen till mig så ska jag se till så dom aldrig mer hostar.
Fega stackare den ena mager som en sticka och vägrade tala om vem som slagit kvinnan.
Den lite yngre mer kraftiga såg ut som en pitbull och skickade 700 sms om hur han skulle döda henne. Den tredje låg över förhörsbordet och storgrinade. 3 förkrympta värdelösa män som inte en ska nämnas som män utan som kräk.
Ge dom här männen till mig så ska jag se till så dom aldrig mer hostar.
Svårt att vara lika övertygad om det som du och Remark tycks vara.
För det första skulle ju inte dessa kvinnor berätta det ärligt till tv-teamet ifall de återigen hade börjat umgås med idioterna. För det andra har det inte gått särskilt lång tid efter att Helen separerade från Lawrence - pga att han åkte till USA.. Att paret inte har träffats (eller säger sig inte ha träffats) på "flera månader" betyder väldigt lite i sammanhanget när man kommer ihåg att de trots allt har en 10 årig historia ihop. TROTS tidigare våldsamheterna.
Samma gäller det andra paret.
Vore en annan femma om tv-teamet hade kontrollerat uppgiften åtminstone några ÅR efteråt.
Den tredje kvinnan - Jemma - har inte kunnat återförenas med killen, eftersom han fortfarande sitter inne..